Formula 1 şöleninde 'pole position' yok, eşitlik var 6-6!

   
   Formula 1 şöleni adı altındaki gösteri maçının biletini çok önceden almıştım biletxten. Geliri Unesco, Unicef ve Türkiye korunmaya muhtaç çocuklar vakfı ve umut çocukları derneğine aktarılacak maç için gidip gitmemek pek önemli değildi. Her halukarda bilet alınmalıydı. Zaten aklıma bile gelmiyordu az daha maç olduğu bugun. Beklenildiği gibi ilgide yoktu zaten. Eksik olan neydi anlamıyorum. Pek fazla duyarlı bir toplum değiliz. Stadyumdaki boşluklardan seyir zevki açısından bahsetmiyorum kesinlikle , keşke biletler tükenseydide bir kaç kişi gelseydi, en azından anlamını kaybetmezdi. Zaten biletler numaralı 12, kapalı 6 tl idi. Yazık gerçektende. Umarım bu yazımı okuyup bu duyarlılığı göstermeye başlayan insanlar olur.
  Maça gelince çok zevk aldım gerçekten. Eski futbolcuların göbekli komik koşuş stillerinden tutunda, milyonların hayranı olan formula pilotlarının futbol tutkunluğuna kadar. Skor ise fantastik oldu. Bir ara ünlüler karması 6-1 öndeydi. Tugaylı pilotlar maçı eşitlemeyi bildiler. Hatta öne de geçtiler ama ofsayttan ötürü golleri kayıtlara geçemedi. Tugay'ı izlemek güzeldi. Hayranı olduğum Giancarlo Fisicalla'yı izlemek te öle. Massa da fena oynamadı doğrusu. Seyircilerin pilotlara yaptırmaya uğraştıkları yumruk şov enstantaneleri güzeldi fakat Bülent Uygun'a yuh çekmelerde neyin nesiydi anlamak güç. Bir ara ofsayt ta kalınca topa vuran Fisicalla''yı bile ıslıkladılar, neredeyse yerin dibine girmek isteyecektim. Neyseki golünü attı İtalyan pilotta alkışladılar bari. Alman pilot Vettel ise sempatikliği ile takdir kazandı. Güzel bir gece yaşatan ve bu organizasyonu düşünen ve gelenekselleştiren insanlara sevgilerimi sunuyorum. Bol hayırlı maçlar olsun artık, gösterilen ilgiler ile beraber...
Bir kaç ta fotoğraf karesi çektim ilginç olanlarıda paylaşayım diyorum..







                                                                                                                                                                         









 
 

0 [ YORUM YAZ ]: