Fotospor'un yayın müdürü olmak!

'' - Abi ne işler yapıyorsun ya çoktandır yoksun ortalarda. - Şey koşturuyorum iş güç işte, - Hımm.. ölemi ne iş ile meşgulsün hayırdır. - Ben genel müdürüm. - Hadi bee ciddimisin. - Evet fotosporun genel yayın müdürüyüm ben. - O gazeteyi sen mi çıkartıyorsun yani? o haberler falan...eee..hadi sana kolay gelsin yengeye hörmetler.''
Bu sahne o şahıs için gerçekleştimi bilmiyorumda, bir ortamda nasıl bulunuyor cidden hayal edemiyorum. Şimdi kim olduğunu, ismini hiç merak etmiyorum da asıl merak ettiğim hiç mi sosyal hayatı yok bu zatın. Dünya yıldızlarını bizim üç büyüklere savurup duruyor, yetmedi anadoluyu da katıyor. (bakınız: Drogba Trabzon'da) Bir ara birinci sayfadaki manşetlerinden 1 ay boyunca kimi nereye transfer etti diye not tutacaktım,akabinde haber yapacaktım, velakin üşendim. Keza birer gün arayla Shevchenko'yu hem Fenerbahçe'ye hem Galatasaray'a yamadı. ''Ronaldinho Fener'de'' ise hafızalardan çıkmıyor. Eto olaylarına hiç girmiyorum. Bu müdürlük müdürlük değil abi, meslek değil bu. Hangi ruh haliyle 1. sayfanın haberlerini seçiyor bu adam ve belirliyor. Anonim resimler ile senaryolaştırdıkları transferleri kaynak asla kullanmaksızın kopyala yapıştır yapıyorlar. Fanatik ve Fotomaç bile kötünün iyisi kalacak neredeyse. Bence bu iki kurum çıkartıyor bu gazeteyi galiba, kendi olmayan değerlerini arttırmak güya gerçekçiyiz demek için. Bir tane kaliteli gazete çıkartılsada, Rıdvan Dilmen,Mehmet Demirkol, Güntekin Onay, Bağış Erten, İbrahim Altınsay giller olsada populizm ve sallama haberlerden kurtulsak, sonuç değil spor okusak. Tamam böle de satış yapılmaz, talep gösteren, resim ve adrenalin görmek isteyen az eğitimli fanatik kitle varken ama genede denemek lazım.. Denenmeli..

0 [ YORUM YAZ ]: