Mehmet Topuz Türler arası geçiş formuna tarihsel bir kanıt mı? Vee Evrim kanıtlandı mı?



   Evrim teorisini araştırıp anlayan insanların bile büyük bir kısmı inanmıyorlar. Bunun nedenide inançlarına bir hayli ironik düşmesi. Kendilerinide ''evrime inanmak tanrıya inanmamak değildir, bunu tanrı istemiş olabilir'' diyerek kapağı kapatmıyorlar bir nevi inançlarını kaybetmiyorlar. Bana ve çoğunluğa soracak olursak eğer, bizlerde bu iş ile ilgilenenlerin yorumlarını takip etmek ve fazla deşmemek olarak nitelendirilebilir. Fakat hep tartışılan bir argüman vardır, oda evrimin kanıtı olması muhtemel o meşhur ara form. Canlılar arasındaki geçiş türünün fosili.Ve sanırım bu ara form Mehmet Topuz'dan başkası değil. Bir hafta içindeki geçirdiği evrim bilim dünyasını bile şaşkınlığa uğratmış olabilir. İndirgenemez komplekslilik argümanında anri-evrimciler(bunu ben uydurdum-evrime inanmayanlar kısaca-) yarasaların sonarları, göz sistemi gibi uzuvların geçişlerinin ve oluşumlarının açıklanamadığını varsaydıkları gibi, bende Topuz'un bu enteresan geçişine bir argüman da bulunabilirim sanki. Bana göre gerçek indirgenemez kompleksililik budur. Bir hafta önce Beşiktaş'ta oynamazsam bir yıl oynamamayı bile göze alabilirim gibi ithamlarda bulunan bu 'yakışıklı' abimiz, bugun ki tv lerde 'bir gün herkes fb'li olacak' şapkasıyla karşımıza çıkabiliyor. Bu hazım kolay bir hazım olmasa gerek. Seneye ne mi olur, muhtemelen Emre Belözoğlu gibi ilk haftalar konuşulur ve İnönüdeki maçını oynadıktan sonra herşey unutulur. Ondan sonra yeni gündemler çıkar falan filan.. Ama ne Fenerbahçe için bir efsane olabilir artık nede türk futbolu için...Futbol hem acımasız hem de adaletlidir...

2 [ YORUM YAZ ]:

Adsız dedi ki...

"Ara form Mehmet Topuz"

Evet kısmen doğru :)

Fakat Mehmet'in Emre kadar eleştirileceğini sanmıyorum. Çünkü kendisinin fazla suçu yok bu olaylarda. Bir BJK, bir Fener tarafı kullandı Mehmet'i bol bol. İşte diyoruz ya "cahil futbolcu" diye, işte o tanımı karşılayandır Mehmet.

Maalesef...

Uğur ! dedi ki...

chao kesinlikle 'cahil futbolcu' yakıştırmanı bende savunuyorum. Biraz bu duruma da gönderme yapacaktım yazıda, fakat yazı istemeden farklı bir perspektife kaydı.