Terminatör Kurtuluş / Terminator Salvation



 Christian Bale'u  Yuma to Yuma ile merceğe almaya başlamıştım. Zaten hep öle olur, bir film o oyuncuya bağımlı eder/en azında bende böle olur. Sonrasında Batman serileri ile tam bağımlı yaptı kendine. Sinemaya artık isimlere endeksli mi gitmeye başlıyordum yoksa. Sanırım tamamen genelleyemesekte, Johnny Deep ile beraber yeni çıkacak fimini(Public Enimies) de dört gözle bekliyor oluyorsam genellemeninde bir hayli yakınındayım/hatta üzerinde de olabilir. Zira Johnny Deep'i çoktan gözlemim altına almıştım. Gelelim meseleye evet sırf Cristian Bale oynuyor diye gittim daha önceki hiç bir serisini izlemediğim Terminatör salvation filmine. İşte bu demesekte, günümde olduğu için beni etkileyen bir film oldu. Her günkü psikolojim ile aynı etkileyiciliği alırmıydım bilemem ama fazla senaryoyu ve kurguyu kurcalamadan  almak istediğim hazzı alarak çıkmıştım/yani bir hayli etkilenerek. Aklımı kurcalayan bir kaç soru işaretleri olmasına rağmen genel anlamda bir hayli zevk almam, diğer  detayları önemsiz kıldı bile. Gidin ve izleyin, Uğur dedi dersiniz...

0 [ YORUM YAZ ]: