Tümdengelim mi desem Cumhur Tümevarım mı?


         Bu postu yazmasam ölürdüm Cumhur'um, kusura bakma. Öle bir yaşarsın ki hayatı, yada o kadar olmasını istemessin ki bazı şeyleri, yada ben nerdeyim dersin, yada neden ben, yada istediğim başka bir hayat, yada işsizler ordusuna katılmak istiyorum gönüllü olarak, yada pijama-terlik-pc, yada tiksindiren akabinde rüyalara giren çaylar, yada okunması gereken onlarca kitap, yada bahşedilmeyen zaman, yada etrafa baktığında para harcamayı bilmeyen insanlar, yada düşünmeyi bilmeyen insanlar, yada malzeme vermekten hiç bıkmayan üzerinde düşünmeye değer insanlar, yada neden  kullanmasını bilmeyenlerin olur bunca israf zaman bırak ben kullanayım, yada yağmurun işleri kestiği mutluluğu getirdiği sellerin olduğu o şanslı yerler, yada ne yapsanda bereketin artmadığı o mekanları hayal etmek, yada en yoğununda bile yorulmadığın bir business, yada sadece benim hoşlandığım müzikler çalsın, yada Michael Jackson öleceğine Polat alemdar ölsün, yada dünyaya ördek olarak geleyim.... vs vs vs.. Aynı anda hepsini birden düşünür ve işin içinden çıkamazsan hele hele yağmurların gelmesine yıllar varken resimdeki manzaranın gerçekleşmemesine de imkan yoktu. Böyle bir anım keşke benimde olsaydı, ama artık senin var Cumhur.. Seni seviyoruz...

0 [ YORUM YAZ ]: