Fiyaka biraz bozulduysa da ruh hala yerli yerinde!

   Son saniyede üçlük girseydi keşke, hani Yunanistan ile finalde karşılaşacaktık, namağlup şampiyon olacaktık falan filan bla bla bla... Biz pozitif bakalım ve şu argümanlara güvenelim; Diyelim ki Atsür üçlüğü son saniyede yolladı, bizimde mucize hakkımız dolmuş olacaktı, sonrasında Yunanistan ile karşılaşma olasılığımız kalkacağı için biraz gevşek, maç öncesinde fazlaca kendine güven ama maçın seyirin de ise çok gergin olacaktık çünkü düzene diyecektik ki ''eee olması gereken oldu vede lider olup 4. cü olan ile yani yenilmesi gereken bir takım ile eşleştik ee yenmemiz gerekmiyor mu?'' olacaktı. Olmadı çok ta kötü olmadı sanki. Yunanistan'a yenilsek bile bir dünya devine yenileceğiz. 
   Basketbolda Yunanistan'ın borusu öter. Ülkeler arası ezeli rekabet onları daha gergin yapacaktır. Her ne kadar biz seribaşı pozisyonunda olsakta onlar favoridir. Yenilmemizde süpriz asla değil. Yenilmek yinede asapta bozabilir. Sonrasında ne olur, önümüzde Türkiye'de oynanacak bir dünya şampiyonası var. Fazlasıyla ümit bağlayacağız. Bu fazla bir stres getirecek. Genç oyuncularımız şimdi çok gergin değiller, rahatlar aksine. Takımdaki tek gergin kimse Hidayet. Çünkü çok şey bekliyoruz nba finalinden geldi. Türkiye'de muhtemelen Memo'da olacak bu yüzden Hido orada rahatlayacaktır. Ömer Aşık, Semih Erden ümit bağlanan oyuncular olacaktırlar memlekette. Ersan Nba'den gelecek fakat rahat hali devam edecektir. Çünkü hem tam olarak Türk değil hemde Memo vede Hido faktörü onu baskı yönünden rahatlatıyor. 
    Avrupa şampiyonasını biraz fazla büyütmüş durumdayız. Ben biraz ayaklarımızın yere basması gerektiğini düşünüyorum. Şampiyona sonrası her durumda da biz aşama kaydettik deyip çıtayı yükseltmeliyiz ama biz olduk dememeliyiz. Her şeyden önce halen o zaman da takım olmalıyız, şimdiki gibi. Çok da ara yok mesela 1 yıl sonra dünya şampiyonası, ışık ise fazlasıyla göründü. Yunanistan'ı ise yeneriz diye düşünüyorum. Hidayet rahatlığına kavuştu, genel yorum ise kendine güveni geldi diye yorumlanmasıdır. Ben hayır diyorum. Hidayet için öncelikli durum rahatlığıdır. En büyük silağı odur. Yunanistan maçında Ersan vede Hido'yu püskürtmeye çalışacaklar, ama sanırım pek te başarılı olamayacaklar. Kirli sakallı center mevkiindeki Bourousis çok yoracak bizi. Çakma Shaq yedek center Schortsanitis'ten ise pek çekinmiyorum. Çok iri olmasına rağmen çokta uzun boylu değil, Ömer Aşık blok manyağı yapar onu. Potsis vede Spanoulis  için ise kestirim yapmak doğru değil, her an her şey yapabilirler. Bir nevi yanardağ misali onlar. Her an patlayabilir oyuncular. Sayı makinesine dönüşüveriyorlar ansızın. Perperoglou vede Kaimakoglou soysim uzantılı oyuncuların ise soyu Türk atalarına uzanıyor mu meraklıyım, öğrenmeye de hevesliyim. Daha önce açılmıştım size ama tekrarlıyayım, fena halde basketbol maçları stres yapıyor maç esnasında beni. Vede bu maç beni ne hale sokar çok kaygılanıyorum. Yunanistan'ı devirir miyiz dersiniz??   

0 [ YORUM YAZ ]: