ManU maçından inciler!



  • Yusuf sol ayağıyla orta yapamıyor.
  • Maçı sunan spiker Ernst'i Alman eklentisi eklemeden telavvuz edemiyor.(sanki Ernst adında Beşiktaş'ta bi Mezapotamya'lı, bi Sri Lanka'lı bi de Kenya'lı var) Hatta üçüde kel!
  • Hakan Arıkan'da her ne kadar tehlikeli pozisyonda olsa dahi topa sol ayağıyla vuramıyor.
  • Nobre topu kafasına elle atsanda topu kale tarafına gönderemiyor. 
  • Trübün hala bir Galatasaray'lı nın bile tüylerini ürpertiyor.
  • Rooney hala Ferguson'a öfkeli.
  • Spiker bir ara o kadar maç sundum ama Ferguson'u bu halde görmedim dedi. (Bunu anlamanın maç sunmayla ne alakası var) 
  • Eski 'onurumuzca yenildik' nidaları yeniden gözde. 
  • Kaza ile gol atsak ne olacaktı ki, maçtan zevk alan kimler? Burada Rijkaard sözü almalı. "Sıkıcı ve renksiz oyunla kazananlar tarihe yazılır ama hafızalara yazılmaz"
  • Bu spikeri maç özetlerini sunarken dahi kaldıramazken kople maçı sunmasına ne demeli.

2 [ YORUM YAZ ]:

İlkin Nasirov dedi ki...

Ben maçi kendi spikerimizin dilinden dinledim. Onun için spikerin maçi nasil sundugun söyleyemem. Ama bir seyi anlayamadim Neden Besiktas son 3 maçini hep iyi oynadi, ama kazanamadi?

Adsız dedi ki...

Beşiktaş aslında iyi oynamıyor, ama kadro kısıtlılığında herkes daha kötü futbol beklediği için yapılan yorumlar bunlar..