Galatasaray 2-1 Bucaspor. [Analiz]

Maçın büyük kısmını izleyemedim. 70. dakikadan sonra parça parça izleyebildim. Aklımda kalanları yazıyorum;

  • Aydın geçen sezonki, Skibbe'li Galatasaray'daki Aydın değil. Futbolunda büyük gerileme var. Kendine gelmesi lazım
  • Barış Özbek'i sadece iki pozisyonda gördüm, onda da Dinamo Bükreş maçından sonra dediğim şey aklıma geldi, Barış futboldan kopmuş..
  • Yine mi Kazma Caner ya, yine mi!? Yeter artık, görmek istemiyorum o adamı bu formayla! Buca sağ kanattan atak geliştiriyor, gözüm Caner'i arıyor, Caner ortada yok.. Sonra golün tekrarında görüyorum ki Caner ceza sahasında geziniyor. Volkan gitti Caner geldi işi başından beri canımı sıkıyordu. Ama bir Alparslanımız var ulan! Gelme Caner! Git!
  • Elano'nun kırmızı kart pozisyonunu görmedim ama dinledim.. Böyle saçma bir şey olamaz. Şimdi bakıyoruz ki üç gün içinde hücumdaki kadro derinliğimiz birden yalan oldu.. Keita-Baros-Elano yok. Arda moralsiz-formsuz-uykusuz. Peki kim oynayacak? Bence solda Serdar sağda Aydın ortada Kewell ilerde Nonda oynasın.
  • Berkay'a yazık oldu be.. Elmacık kemiği darmadağın oldu çocuğun. Barış'ın o dirseği kasıtlı attığını zannetmiyorum ama kasıtlıysa eğer çok büyük ayıptır, çok büyük yanlıştır. Çünkü, biz Fenerbahçe değiliz.
  • Aykut'un performansı çok etkileyici.. Ben Aykut'u yedek kulübesinde tanıdım. O zaman küçük bir çocuktum. Aykut'un da yaşı pek büyük değildi. Ben televizyon başında o kulübede birimiz 18 birimiz 28 olduk. İyi ki varsın Aykut.
  • Savunma hattımız cidden çok kötü bence.. Gökhan Zan olmadı/tutmadı. Emre Güngör'ün standardı belli, zaten de sakatlıktan kurtulamıyor. E bir de Caner Erkin var. Alt yapıdan hiç mi stoper, hiç mi sol bek yetişmiyor? Galatasatay bu adama muhtaç mı? Ne olur alın gidin geri bırakın bu adamı, parasını ben vericem.
  • Linderoth tam ben geldiğim sırada oyundan çıktı. Ama Linderoth'u sahayı sedyeyle değil yürüyerek terkederken görmek güzel.
  • Kewell forvet olmuş, çok da iyi olmuş.

İşte bu 15 dakikadan gözüme çarpanlar bunlar.. Galatasaray iyi yola değil. Arda hiç değil. Emre Belözoğlu ve Hakan Şükür abilerinin, Fatih hocasının yolunda gidip onlar gibi olursa çok yazık olur.

Sarı-Kırmızıyla kalın. Sevgiyle kalın.

0 [ YORUM YAZ ]: