Hafta içi parantezler #1

- Tuncay şanlının meneceri: "Fenerbahçe'den teklif aldığımızla ilgili çıkan haberler gerçeyi yansıtmıyor"
- Robert Enkenin eşi: "Robert kızı Laila'yı kaybetdikden sonra ağır bir depresyona girdi. O'nun yanında kalarak bu durumdan kurtarmaya çalıştım ama başaramadım"
- Galatasaray başkanı Adnan Polat: "Beşiktaş-Fenerbahçe derbisini Beşiktaş'ın kazanmasını isterim, ikinci ihtimalimse beraberlik"
- Ankaragücü teknik direktörü Hikmet Karaman: "bu sene ile ilgili peşinatımı alamadım ve 5 aydır da maaşımı alamıyorum"
- Galatasaray yöneticisi Işın Çelebi: "Fenerbahçe maçında zorbalıkla mağlub edildik"
- Gökdeniz Karadeniz: "Rusyada çok mutluyum ve hiç bir yere gitmeyi düşünmüyorum"
- Arda Turan: "oyuna gireniyle oyundan çıkanıyla tam bir takım olduk"
- Beşiktaş teknik direktörü Mustafa Denizli: "bugünden Fenerbahçe maçını konuşmak anlamlı olmaz. Daha 8 gün var"
- Corintias'lı futbolcu Ronaldo: "Andre Santos'un takımdan ayrılmasıyla boşalan yeri Roberto Carlos'la doldura biliriz. Eşi hamile olduğu için Brazilya'ya dönmek istiyor"

0 [ YORUM YAZ ]: