Hafta içi parantezler #2


Kazım, "Forvette topu daha çok ayakta tutmam gerekiyor. Kanatta oynadığımda ise rakibi eksiltmeye çalışıyorum.
Marquez C. Ronaldo ile ilgili, "Kemiğin içerisinde çürüme olduğu için, kaynaması kolay bir durum değil. Bu yüzden de iyileşmesi zaman alıyor. Bu sakatlığı ben de yaşamıştım. Erkenden sahalara dönmek için ben de her yolu denemiştim ama mümkün değildi. Yürümekte bile zorlanıyordum.
Raul "Her geçen gün sürem biraz daha azalıyor. Ancak ben dayanmaya ve oyundan keyif almaya çalışıyorum. Ne kadar direneceğimi göreceğiz"
Maurinho "Yönetimle antrenaman tesislerini yenilemek için anlaşmaya vardık. Daha önce Porto ve Chelsea'de sahip olduğum çok amaçlı tesislere, bundan böyle burada da sahip olacağım. Böylece idman programımızı gözden geçirerek değişik yönde egzersizler yapma fırsatı yakalayacağız"
Iniesta, "Arjantin gibi bir takım karşısında iyi oynadık. Daha önce Dünya Kupası'nı kazanmış bir ekip karşısında galip gelmek güzeldi. Güney Afrika öncesinde iyi bir görüntü çizdik. Kazandığımız için mutluyuz"
Denizli, "Benim için her zaman, insanların takımım hakkında nasıl düşündükleri önemlidir. Futbolda her zaman iyi oynayan kazanır diye bir kaide yok. Bunun en güzel örneği de geçen sezon ve bu sezon oynadığımız Trabzonspor maçlarıdır"

0 [ YORUM YAZ ]: