Hafta içi parantezler


Demirören "Takımımız iyi oynadığı ve başarılı sonuçlar aldığı sürece taraftar da daha sağduyulu olacak ve kenetlenecektir. Bunun meyvesini geçen sene nasıl iki kupayla aldıysak, bu sene de bu takımın büyük başarılara imza atacağına inanıyorum. Taraftarın tek bir görevi vardır o da takımı desteklemek. Kimin başkan olup olmayacağına kongre karar verir"
Luca Toni Van Gaalla ilgili "4 aydır kendisiyle sorun yaşıyorum. Artık yeter, daha fazla dayanamıyorum"
C. Ronaldo "Altı haftadır forma giymiyorum. Futbolu ne kadar özlediğimi anlatamam. Oynamak için ölüyorum. Çektiğim ağrılar beni hiç ilgilendirmiyor, Barcelona karşısında oynamak istiyorum"
Alex De Souza "Aldığımız kötü sonuçlara rağmen halen lideriz, ligi lider olarak tamamlamak için elimizden geldiğince konsantre olup, hatalarımızın üstüne giderek tüm gücümüzü ortaya koyan bir performans sergilemeliyiz."
Kaka "Eğer parayı bu kadar önemsiyor olsaydım, başka takımlara da gidebilirdim. Ama ben her zaman Real Madrid'de oynamanın hayalini kurdum. Manchester City bana astronomik bir teklif yaptı ve Milan da ilk defa beni satmayı o zaman düşündü. Ancak taraftarlar benden kalmamı istedi, ben de öyle yaptım. O zaman gitmenin doğru olmadığını düşünüyordum. Real Madrid'den teklif gelmeseydi, Milan'dan ayrılmazdım"
Collina, "Günümüz teknolojisi devamlı olarak ilerliyor. Hakemlerin de bu modaya uyum sağlaması gerek. Bu sayede hakem hatalarının en aza indirilebileceğini düşünüyorum. Henry'nin topu elle sürüklemesi birkaç saniye sürmüş olabilir ama bazen hakemlerin de göremediği pozisyonlar vardır. Önemli olan gelecekte bu hataların tekrarlanmaması"
HENRY "Irlanda Maçının ertesi günü, hattâ ondan sonraki gün bile kendimi yalnız hissettim. Gerçekten yapayalnız.Bunu yapmamalıydım. Ama açıkçası, kontrol edilebilir bir şey değil. Yaşadığımız bunca şeyden sonra, evet, pişmanım"

0 [ YORUM YAZ ]: