Hafta içi parantezler


Pep Guardiola "Bu maçı kazandık ve bitti. Bundan sonraki maçlarımızı düşünmeliyiz. Madrid burada oynadığı futbolla gücünü gösterdi. Ancak, biz de mental olarak güçlüydük ve galibiyeti getirecek futbolu sahaya yansıttık. 10 kişi kaldığımız bölümde dahi pozisyonlar ürettik. Oyuncularıma teşekkür ediyorum"
Mustafa Denizli "Altıncı haftada Galatasaray ve Fenerbahçe'den toplam 24 puan gerideydik. Şimdi sadece Fenerbahçe'nin bir puan gerisindeyiz. Bu durumun böyle olacağını biliyordum. İlk yarıyı lider bitirebiliriz ama bu çok da önemli değil"
Jose Mourinho "Seria A'da 18 tane İtalyan, bir tane yarı İtalyan yarı Brezilyalı, bir tane de yabancı teknik direktör bulunuyor. Yılın teknik direktörü için oylar atılmaya başlanacak. Bu ödülü kazanamayacağımdan adım gibi eminim. Büyük bir ihtimalle ben oyumu kendime atacağım, çünkü yakın arkadaşım Walter Zenga kovuldu"
Alexandre Pato "Ben Interli filan değilim. Brezilya'da iken Internacional'i tutuyordum. İkisi farklı takımlar"
Elano Blumer "Özel hayatımla ilgili bir sorunum yok. Tek derdim, burada bulunduğum süreç içeresinde ortaya koymuş olduğum futbol. Daha iyisini yapmam gerekiyor. Takıma daha yararlı olabilirim ve bunun için elimden geleni yapıyorum"
Arda Turan'ın menajeri Ahmet Bulut "Geçtiğimiz yaz, Arsenal, Arda için bir teklif yaptı. Fakat Galatasaray satmak istemedi. Arda, Arsene Wenger ile birlikte çalışmayı çok istiyor"

0 [ YORUM YAZ ]: