Ferrari'sini satan efsane!




   Pek anlamadım aslında. Shumi Ezeli rakip Mercedes'te. Şimdi Formula 1 'i sıkı takip ettiğim yıllarıma dönelim. Neden seviyordum ben Formula'yı Ferrari için mi? Shumi için mi? Ya da ben neden Ferrari'yi destekliyordum, Shumi için mi? Kırmızı için mi? Aynı soruyu Shumi'yi Ferrari için mi seviyordum diye de olasılıklar içine katabiliriz. Epey beyin fırtınası yaptık ama cevapları sanki hep birbirine yakın. Formül ise aslında şuydu; aç parantez Formula = Ferrari = Shumi kapa parantez. Eeee şimdi Mercedes'i nereye sıkıştıracağız. Cimbom'dan Fener'e geçti şimdi bu. Bi Tanju dejavusu yaşıyoruz. Mercedes'i nasıl tutarım ben ya. Massa'ya civata geldiğinde Ferrari ile yarışacak dendiğinde boynum fena ağrıyor, bu hayatımda verdiğim en zor karar ama ben yarışamıyacağım demişti, ama bi dahaki sefere dememişti. Eee ne çabuk iyileştin hangi hocaya gittin sen demezler mi? Kendin Ferrari'yi aldattığın gibi şimdi mecbur bizi de aldattıracaksın. Mecburen seni tutacağız. Geç şu nalet olası kırmızıları diyeceğiz. Bi zamanlar kırmızıyı tutmayanlara savurduğumuz yaftalar bir bir bize gelecek. Nasıl olurda gri bir takımı tutarlardı. Gri kiri belli etmez  çünkü kir rengi zaten. Ya Shumi iş mi senin şu yaptığın, bırak allasen. Ne güzel garın vaa.. Al garını gel Antalya'ya. Zaten efsanesin. Şimdi o saygınlığını da götüreceksin. Şampiyon olsan ne olur. Parayamı ihtiyacı var bunun şimdi.  Derdi ne şimdi ya bunun. Şöhret var. Bi Hagi özlenişi de var camiasında. Tutmuş geri dönüyor, yetmedi Mercedes'e. Hey allahım! Sopalık efsane 7 milyon avro alacakmış gerçi at repoya yılığa vur hımmm!


Edit: Altının değeri hiç düşmüyor, repodan daha iyi..

1 [ YORUM YAZ ]:

Selocan dedi ki...

Bir başlasın Formula herkes görecek. Çünkü bir yanlış anlama var. Ferrari'nin ezeli rakibi Mclaren Mercedes'e gitmedi Schumi. Geçen sene şampiyon olan Brawn GP yani Schumi'nin kankası olan Ross Brawn'ın ki eski Ferraricidir kendis, olan Brawn GP'yi bu sene Mercedes aldı ve Schımi o takımın başına geçti. Yani ezeli rakibe falan gitmedi Schumi. Gerçi yine Mercedes ama sonuçta o takım değil.