Sen şimdi beni mi ısıtacaksın?


   Şu ürün artık kışı benimle geçirmeye başladı bugun. Yaz geldiğinde benim gözümden düşeceğini bilmiyor. Şu an kral, hatta ve hatta kıral. Üç mağazaya girdim ve ayaksız satıyorlar ne mantıksa ama sözde hediye veriyoruz ayağına normal satış mantığını hedaye sıfatıyla göze hoşgöstertiyorlar -ki iyi dedim gene siz akıllısınız, fazla iyisiniz, paşasınız dedim ve madem öle alayım; bu seferde ayakları kalmadı dediler. Ee o zaman dedim napcam ben bunu, özür dileriz dediler. Peki dedim.  Efendime  söyleyim gittim cevahire ayıptır sölemesi. Aldım ben bunu ve taa ordan Mecidiyeköy'e yürüdüm karda kışta kıyamette. Durağa geldim ne göreyim durağın önünde de teknosa varmış göz ucuyla ulan bu dükkan küçük burda yoktur eşşeklik etmedim oraya gitmekle dediysem de normalde istesem farkedemeyeceğim bir hassasiyetle aldığım ısıtıcının aynını farkettim ve aynı kampanya ve tutarı ile. Bi yandan kızıyorum bi yandan halime gülerek tuttum evin yolunu. Kendileri bugun beni kafa ve mental olarak çok yordular umarım buna deyecek bir performansla beni ısıtmayı bir vazife icap ederler...

0 [ YORUM YAZ ]: