Tobi

Ne yazacağımı üç aşağı beş yukarı planladım ama nereden başlayacağımı bilemiyorum.
Linderoth hakkındaki yorumum, ''Üç senedir takımda, üç maç üst üste oynamadı.'' şeklinde oluyordu. Ama bir yandan çok seviyordum kendisini. Tıpkı okula gitmeyen, bir iş bulup çalışmayan, eve de sadece gece yatmaya gelen abi gibi.
Lucas Neill ve Jo transferleri konuşulurken aklımdan Neill'in geleceği, Jo transferinin de yalan olacağıydı. Çünkü biz eldeki kaynakları kullanmaya öyle alışmıştık ki yıllardır. Cihan Haspolatlı yıllarca bu kulüpten ekmek yemişti mesela. Şimdi kim onun sağ bek mi, sağ açık mı, ön libero mu olduğunu söyleyebilir? Kewell stoper oynamıştı bizim takımımızda. Yeri gelmişti Hasan Şaş defansa çekilmişti. Hücum futbolusu ihtiyacımızı bir şekilde kapatırdık, Kewell, Keita, Arda, Nonda, Elano zaten vardı, Baros sakatlıktan döneekti, kulübede Aydın vardı, Caner form grafiği yakalamıştı, alttan alttan Emre Çolak onbiri zorluyordu.
Ben bunları düşünürken Neill geldi. Jo da geldi. Güzel transferler bunlar. Jo'nun Avrupa'da oynamayacağını saymazsak büyük transfer başarıları.
Ama yabancı kontenjanında yer açabilmek için aynen gönderdik Linderoth'u. Hiç futbol oynamayıp maaşını tıkır tıkır alıyordu, zarardı. Ama işte, Tobi yıllardır buralardaydı. Bizden olmuştu.
Şimdi de Galatasaray.org hariç bütün kaynaklar Dos Santos transferi gerçekleşti diyor. Ben bu transferin gerçek olmasıını istemiyorum. Yine kontenjandan birini göndermek gerekecek. Bana kalsa hiç düşünmez Nonda'yı gönderirim. En olmadı Leo Franco. Ama bugünün şartları gidecek ismin Kewell olduğunu gösteriyor.
E ama yapmayın ne olur. Biraz taraftar duygusallığına sahip olun siz de. X ya da y futbolcudan bahsetmiyoruz, Kewell'dan bahsediyoruz. Harry Kewell. Kewell from Galatasaray.

0 [ YORUM YAZ ]: