Tövbe de erkeklere tanınmış bir hak zaten!



  Yurdum insanı genelde belalı adama karışmaz. Bana dokunmasın yaklaşımındadır. Hatta bu sebeble onun her yaptığınıda destekler görünürde. Apti İpekçi'nin katili serbest ve 5 yıldızlı oteldeler şimdi geçici olarak. Üstteki karikatür çok anlamlı ve ev arıyor kendileri. Nişantaşı'ndaki Apti ipekçi caddesine geldiğinde muhtemelen üçlü çektirilecek kendisine. Ama içinde ki ben ne yaptım dürtüsünü asla dışarı vuramayacak. Onu pofpoflayan kullanan kötü insanların kendisini kemirdiğinin farkına varamayacak. Doğallıktan ve de menfaatsiz iyiliklerden örnekler sunmuyor bana Türkiye.  Milliyetçiliğin Türkiye'de ki sunduğu vaat ise göstermelikçiliğin zirvesinde bir yerlerde. Hrant Dink ölünce herkes beyaz bere takıyor mesela. Niye çünkü zamanında böyle eylemler yapılmadığı zaman bunlar daha da büyür mantığı. Ama hangi durum ne şartta nasıl gelişir? Sen kimsinde varsayımlar ile aileleri ağlatıyorsun ve siz kimsinizde onları destekliyorsunuz? İyi ve kötü insan her görüşte her ırkta her dinde  her ülkede eşit olarak kümelenmiş duruyorlar. Sen kötü insanı iyilikle yaklaşarak onun iyi yanını çıkartmaya uğraşacağına içindeki kötülüğü körüklediğinin ne zaman farkına varacaksın? Kürtlere haklar vermeyip kendi ırkını üstün gördüğün zaman desteklediğin ideolojindeki insanların iyilikle olan sınavını geçmesini mi bekleyeceksin utanmadan? Sorun başlıca kapandı zannedeceksin öle mi? onlarında efendi efendi oturup senin sözünden çıkmayacaklarını mı zannediyorsun? Peki ya barış isteyen bizleri ne yapacaksın? Polat Alemdar'a bar çıkışında gönüllü eskortluk yapan aynı görüşte devlet memuru vatandaşların var ki bunlar geçmişte Ogun Samast'lar ile Türk bayrağı altında fotoğraflar çektirdiler. Ben o Türk bayrağının altında olmak istemessem bu vatanımı sevmez mi oluyorum?  Dini sömürge -ki bunlar koyduğunuz erkeksi saçma safsatalar ve artan devam eden, göstermelik milliyetçilikleriniz, ırkçılıklarınız ile midemi bulandırıyorsunuz. Kavga ederek barışa mı götürüyorsunuz bizi? Kurtlar Vadisi günü sokakların bomboş olduğu bir ülkem var. Katillere sempatinin altın çağını yaşadığı bir jenerasyonda gençliğimin en verimli zamanımı tüketiyorum. Tozluklarında osmanlı figürü taşıyan ama bedelli askerlik için İngiltere'de  top koşturan, senesini doldurduktan sonra geri gelen milli takım kaptanlarımız var kendileri Fenerbahçe'de oynuyorlar baş harfide Emre Belözoğlu. Şimdi güzel bir örnek bu. İşte mantelite bu. Bu perspektif ile hayata bakan insanlar erkek olarak yemediği halt kalmaz, inandığı dini kuralların hiç birini yerine getirmez ama başkalarına dayatır, bir kız bir erkek çocuğu olduğunda kendisinin karşı cinslere yaklaşımını hatırlayarak herkesi kendi gibi düşünerek kızını namus kavramı adı altında baskıcı yetiştirir, erkek çocuğununda skor peşinde koşmasına bayılır. Erkeğe bu serbestliği kim veriyor din mi? İnsan ürünü olan bazı dini kurallardan biriyle karşı karşıyayız ta ta taaa. Tövbeyi kim icat etti? Tövbe de erkeklere tanınmış bir hak zaten :) Sana cenneti vaat ediyorum yakışıklı.

Başlıca yurdum incileri

  • Vatan elden gidiyor
  • Din elden gidiyor
  • Vatanın topraklarını satıyorlar
  • Elin Ermenileri gitgide çoğaldı ülkemizde
  • Adalarda hep yabancılar var inanmassan git bak
  • Amerika yok mu Amerika herşey onun yüzünden
  • Benim çocuğum bir şey yapmaz

0 [ YORUM YAZ ]: