Galatasaray-3-2-Antalyaspor


Arda-Gio-Keita yer değiştirip durdu. Gio ve Keita kötü performanslar ortaya koydular. İkinci yarı Gio'nun yerine oyuna giren Emre Çolak başta iyi oynadı, golünü de attı. Mehmet iyi oynarken çıktı, yerine Hakan Balta girdi. Son dakikalarda Uğur-Servet gibi bir değişiklik oldu. Servet sağ kanatta oynamaya çalıştı. Elano, Caner ve Mehmet Topal takımın iyileriydi. Son iki değişiklik ve son on dakikada takımın oyun düzeni şaka gibiydi. Elendik.
Sevgiler.

Not: Galatasaray'da oynadığı süre boyunca sergilediği performanslarının genel toplamının iki katı kadar performansı son iki maçta Galatasaray'a karşı gösteren ve ağlara üç gol gönderen Necati Ateş'i tebrik ediyorum..

Düzeltme: Lucas aklımdaydı ama yazmayı unutmuşum. Harikaydı, maçın yıldızıydı elbette.
Doruk



Doruk'un yazısına davetsiz misafir misali devam etmek istiyorum. Ayrı bir başlık açmak istemedim

Maçın Trt'de yayınlanması harika.

Okay Karacan'ın anlatması Trt'de yayınlanmasından daha da harika.

Ama yanına yorumcu gerektirmeyen 3,4 spikerden biri olan (Kosova, G.Onay, Ersin Düzen, Unutmuş olabileceğim bir başkası) Karacan'ın yanına verilecek son kişi olan Üründül'ün verilmesi ise rezalet.

Mustafa Sarp gücünü gerçekten de kontrolsüz kullanmanın eşsiz örneğini deklare etmeye devam ediyor.

Arda gününde değildi.

Takım bu kadar stresli bir maçta şova yönelikte uğraşlar verdi, bu hem iyi hem kötü.

Aykut hala hakkı yenen kaleci mertebesinde içimizi acıtmaya devam ediyor. Öz evladımızı harcamaya devam anlayacağınız.

Antalyaspor bu çirkeflikle neyi kazandı allah aşkına. Rezil herifler. Yatıp yuvarlana maç aldılar.

Emre Çolak'ı konuşmaya hala erken. Ama Arda'nın yerini alabilir gibi.

Neill iyiydi evet.

Savunmadaki paniklemeler ve top çıkartamamalar ise uyumsuzluk sorunundan kaynaklı, aşılır o sorun değil.

Forvetsiz olmak kötü şey, hani rüyada koşarsın ve hala aynı yerdesindir ya işte öle bir şey.

Rijkaard ve Neskeens 10 yıl kalsın 10 yıl kupa almayalım. Gıkım çıkmaz.

Keita sen yokken herşey eksik ama sen varken de herşey tamam değil.

Son söz Elano için, sanırım bir liderimiz geliyor, işte ben bu olasılığa yaklaşma ihtimalini seviyorum.

Uğur

1 [ YORUM YAZ ]:

Unknown dedi ki...

Yazık oldu, ama ben Keita'nın kötü oynadığını düşünmüyorum.Şöyle ki eski performansına baktığımızda beklentilerimizi karşılamadığını gördüm.Ben takımdan umutluyum daha iyi olacağız en azından hafta sonu 3 puanımız garanti :D