Ayinesi İşse Kişinin, Ayini Şike midir?

Rüşveti dünya lügatına sokan ülke olarak zor değildi tahmin etmek, şikecilik konusunda pek bir çığır açabileceğimizi... İşin ilginç yanı herkesin bir anda Erdem'li davranması değil mi?

Elimde bir liste var, sanırsam çoğu kişi gördü o listeyi. Üç haneli rakamlara yakın sayıda maç incelemeye alınmış. İnceliyorum, şu malum soruşturmalarda adı geçen İBB - Gençlerbirliği maçı hariç bir tane Gençlerbirliği maçı yok. Ankaragücü'nün bir tane maçı var, o da tutuklanan Fatih Akyel'li Kasımpaşa maçı...

Arkadaşlar, pek bir sütten çıkma oldukları için soruşturmada süt'ten kesilmişler. Olan da garibim Ankara'ya olmuş. Bursa maçları takibe alınmış. U20 hariç bir tane bile Galatasaray maçı yok, Adana A2 takımının bile iki maçı da takipte. Doğru ya, ağaç yaş iken eğilir. Eğ'dir babam eğdir.

Bursa'nın İBB kadar maçı takipteyken, bir katakulli mi döndü, nedir, bir tek Belediyeliler soruşturuldu... Bursa "lider kontenjanından" serbest gezdi sanırım...

Doğu'dan milyon maç incelenmeye alınmış, ben de diyorum ki incelemeyin. Kocaaa Ö-Se-Ye-Me ÖSS'deki toplu kopyaları önleyemedi, kendine söven başkanları cezalandırmaktan aciz TFF mi toplu şikeyi engelleyecek? Komik...

Listedeki ilginç bir takım da Van Belediyespor, geçen yıl maçta çıkan olaylara rağmen maçı devam ettiren hakeme ceza gelmeyen takım, sessiz sedasız şike yaptı diye ceza alacakmışmışmış... Bekliyoruz efendim...

Ha bir de, nacizane, TFF'nin ana binası Ankara'da -yanılmıyorsam- biraz da caddelere çıksınlar; Türk Telekom'u cezaya boğmakla bitmez bu işler. Caddelere çıksınlar ve köprüleri geçsinler... "Megakent"e de bir ulaşsınlar...

Yani diyeceğim şudur ki, kısa ve öz konuş diyenler direk yazının sonuna bakıp "ne uzunmuş be aaabi" diyecek olanlar için buraya sakladım mevzuyu; "Ben ona kefilim" denilen adamlar şikeden içeri alınırken, kefaleti üstlenenlere neden dokunulmaz? Yılların Cavcav başkanına saygılarla, tez elden bırakmalı artık er meydanlarını; Cavit Çağlarlarla atışamaz hale geldi... Kendini de, Ankara'yı da fazla ele ayağa düşürmeden ayaktayken bırakmalı... Yoksa oturacağı tek yer Metris olur...

Bir görsel koymayı planlıyordum ancak kirli yüzlerden, kirli kalplerden o kadar sıkıldım ki; sadece futbol izlemek istiyorum, sadece izlemek ve sadece alkışlamak... Golü yiyeni ve atanı sadece dikdörtgen ölçütlerde değerlendirmek istiyorum... Bunu benim için çok görüyorsanız, doğmamış çocuklarım için yapın... Maçlarda üstüne yemin ettiğiniz, olmayan çocuklarınız için değil...

0 [ YORUM YAZ ]: