Bir dejavuda Volkan'dan gelsin!

2009

''Sanırım ceza kuruluna sevk edilmeme sebep olan da bu görüntüler, ancak ben hiçbir zaman rakip takım seyircisini tahrik etmedim. Böyle bir düşünce içinde hiçbir zaman olmadım. Kasığımdan sakatlandığımı ve aylardır o bölgeden ağrı çektiğimi herkes biliyor. Tüm o olaylar yaşanırken benim bu şekilde bir tahrik yaptığım nasıl düşünülebilir? Eğer bu görüntüler nedeniyle ceza kuruluna sevk edildiysem, bu hem bana, hem de takımıma büyük bir haksızlık. Ben, milli maçlara da kasık ağrısıyla çıktım. Bunu milli takım doktorları da biliyor. Elimde MR'larım var. Hala o bölgeden aynı acıları yaşıyorum.''


2010


''Maçın son anlarında, bir pozisyonda topu sırtımı dönerek kontrol etmiştim. Bu olay yanlış anlaşıldı ve benim bu hareketi rakiple alay etmek için yaptığım şeklinde yorumlar yapıldı. Bizim ülkemizde bu tarz şeyler biraz abartılıyor. Hiçbir şekilde içimden kötü bir niyet geçirerek o hareketi yapmamıştım, ama yanlış anlaşılmaya sebep olduğum için özür diliyorum. Tüm futbol camiasının şunu bilmesini istiyorum ki hiçbir şekilde içimden kötü bir niyet geçmemişti ve rakibimizle alay etmek gibi bir niyetim yoktu. Zaten maçta çok güzel bir ortam vardı. Galatasaray seyircisine de teşekkür etmek lazım. Biz sahaya çıktığımızda bizi alkışladılar. Kendilerine yakışanı yaptılar. Bence Türk futbolu bu güzelliklerle dolu olmalı. Futbol bir şov oyunudur. Ben de o an şova yönelik bir hareket sergilemek istedim. O an içimden gelen basit bir hareketti. Kötüye çekilmesini hiçbir şekilde istemedim. Yanlış anlaşıldıysam tekrar tekrar özür dilerim.'' 




P.S: Bizim içimiz fesat olmuş Volkan, sen bizim kusurumuza bakma..

2 [ YORUM YAZ ]:

TCDD dedi ki...

Kisacasi hala dalga gecmeye devam ediyor...

umit dedi ki...

tarihi 3-4 lük maçta da simovicin böyle bir olaya imza attığına dair duyumlar aldım, (maçı yerinde izleyen fenerli bir abimden)

kısasa kısas dedi yılların acısı çıktı falan dedi,