Cinema 4D


Bayram günlerinde arkadaşlarla Hazar denizi kıyısındaki Parkta gezinirken milletin ileride bir kargaşa içerisinde olduğunun farkına vardım. Beynimdeki soru işareti ayaklarımı dahada hızlı haraket ettirdi ve oraya doğru adımladım. Üzerinde Cinema 4D yazılan bir kulübenin karşısında millet sıraya dizilmişti. Üstelik 10 dakikalık bir film için bilet fiyatları baya pahalıydı. Düşündüm daha dün türksat 3Ada yeni 3D test yayınını izlemiştim. Ama daha satışta gözlük olmadığı için farklı bir şey görememiştim. Peki bu 4D neyin nesiydi ???
Merak aklıma üstün geldi ve bilet alıp kendimi kalabalığın içerisine daldırdım. Baya bekleyip sonunda içeri girdim. Ön tarafta dev ekran stereo ses sistemi ve dev vintelatörler vardı. Oturdum rahat koltuklara (canında neler varmış o koltukların sonda anladım) taktım gözlüklerimi. Film başladı sonunda ama daha farklı bir şey yoktu. Cehennem gibi bir yer ve minik arabalar belirdi ve o anda bir yaratık uçarak gözümün önünde durdu. Sanki bu yaratık fırlamıştı filmden dışarı, çok gerçekçiydi. İçerideki çocuklar çığlıklar atıyorlardı. Yaratık sonunda dillendi ve Benim dünyama hoş geldiniz şimdi sizi uzun bir seyahat bekliyor dedi. Arabalar harekete geçmeye başladı. Tabi vintelatörler de çalışmaya başladı ve biz sanki uçuyorduk. Yolda ilk üstümüze yılanlar saldırdı. Sanki yılanlar bizi çevreye almıştılar ve benim rahat sandığım koltuğun her tarafımdan bedenime iğneler batıyordu. Baya tiksindim valla. yolda ilerledikce koltuk silkeleniyordu. Bir ara suya girdik ve yüzüme nerdense su fışkırdığını farkettim. Sona kadar bakamayıp dışarı çıkanlar da oldu. Tabi ben de ilk defa böylesine bir heyecan yaşıyordum ve bunu sizlerle de paylaşmak istedim. Artık bilmem oralarda varmı Cinema 4D ama gidip bir bakmanızı tavsiye ederim.

0 [ YORUM YAZ ]: