Volkan'a empatik yaklaşım!

Nasıl bir duygu acaba. Şimdi onun psikolojisini yaşamaya çabalıyorum kendimde, onun penceresinden düşünmek empati yapmak bir yerde, olmuyor anlam veremiyorum bu adam neden böyle davranıyor? Tarihin en duygusal derbisi oynanıyor. Sahaya alkışlar ile çıkıyorsun. Kadıköy'de kendi taraftarın bir jest yapmış tarihi jest. Karşılığıda gelmiş Sami Yen'de. Sen ise topu poponda istop ettiriyorsun. Geçen senelerden bir lafın aklıma geliyor. Ali Sami Yende hep böyle oluyor diye. Hep mi haklısın Volkan? Sen bi sorsana bu soruyu kendine. Ali Sami Yende ben neden hep bunu yapıyorum. Neden  kendi takımının galibiyetine sevinmesine her seferinde gölgeliyorsun, engel oluyorsun? Bu adamın hiç akıllı arkadaşı yok mu? Var olsaydı eğer sen ne yapıyorsun demezmiydi onun iyiliği için. Sanki bize mi yapıyorsun Volkan seni artık kaale alan mı var. Üzülüyoruz artık okuyormusun bizi üzülüyoruz.  Nefes aldığın alanlardaki  herkes seni bu yaptıklarından ötürü pofpofluyor, şişiriyor, destek oluyorlar. Uçuruma yuvarlandığını kimse söylemiyor ve onlar yuvarlıyorlar aslında. Bir zamanlar o eldiveni teslim aldığın Rüştü'ye de yapmışlardı. O efendilikle dövüvermişlerdi dereağzında. Başarıya göre değişken potansiyel holigan taraftarların olduğu bu ülkede sırf onlara hoş gözükmek için böyle davranıyorsun. Bir gün işler kötü gittiğinde bizde seni izleyeceğiz. Buna gücün varmı?, gerçekler ile yüzleşmeye? O zaman kimsenin bir şey yapmasına da gerek kalmayacak..Yanında hiç kimse olmayacak, hazırmısın?...



1 [ YORUM YAZ ]:

Drama Queen dedi ki...

form grafiği zaten düşüşte, tek gs maçıyla bitmiyor iş.. kalan 7 haftada (ankarasporu düş 6) işler kötü giderse o toplar içinde patladığında görmek istiyorum ben bu adamı. emre bir bu iki zaten, ikisi de aynı karakterde. Galatasaray'a saldırarak tribünlerine oynayıp sözleşme zamanı Aziz Yıldırım'dan para koparmaya çalışan futbola zerre saygısı olmayan iki karaktersiz oyuncu..