çetin-çalı biraz yaklaş hele!





Şimdi öncelikle biraz öküzsün Kadir, böyle başlamak istemezdim.


Rijkaard'ın yerine önerdiği isim ise Abdullah Avcı, düşünüyorum da Neskensler falan gidiyor 


Taşörön bir anlayış geliyor aleyküm selam.


Hoşgeldin Apo, şu takımı bi disipline sok gardaş.


Iyyyyy aman allahım yemin ediyorum bırakırım Galatasaray'ı vallahi bırakırım billahi. Rijkaard'ı şu şartlarda gönderen hangi anlayış ve  inançsa inanmam yok sayarım.


Bide utanmadan GS yönetimi Rijkaard'ın arkasındayız gibi basının gazına gelerek güven tazeliyor yahu ne gerek var Adnan? Kim onlar ya kim? Düşüyorsun oltaya. Böyle bir olasılık olmaması gerektiği gibi cevap vermeye de değmez. Düşün ki basından şöle bir haber geçti ''Galatasaray sarı lacivert renklere geçiş yapıyor'' buna da ''yok sarı kırmızı da kalacağız'' mı diyeceksin. Örnek aynı bu duruma tekabul ediyor. Ona cevap verme tenezzülün ne kadar abese iştigalse gönderme olayı da aynı öyle.


Gelecekte mutlak başarısız olsak ta gitmesinler, 


Onlar Galatasaray'da Cumhuriyet gibi bir olgular, sahip çıkacağız. Onlar istemeden onları göndermek her inanışa aykırıdır.


Hem benim istediğim başarı değil. Onların varlığı bana yetiyor da artıyor kadir..


Biz daha önce her sene en az Şampiyonlar ligi yarı finali mi oynuyorduk kadir nedir senin Abdullah Avcı'dan beklentin mesela? Bana açıl.


Beşiktaş daha az başarısız diye hangi taraftar takımı bırakır ki? Ve bırakmaları Beşiktaş adına iyi olur zati aman bize gelmesinler sarı lacivert sizi bekler, şaka şaka Trabzon'a gidin :) 


İnsanların takım tutmaktan bekledikleri getiri nedir? Başarı elbette beklenir ama Rijkaard ve Neskens'in halen floryamız da olmaları şampiyonluklardan da üstün geliyor bana hatta emir vaki bir şekilde olacaksa da hepimize. Olmayanları kim kabul eder ve de kaile alır. Seni kim kaile alır mesela çetin-çalı kadir.


Kendi kariyerini yakıyorsun biri seni dürtsün. Bi kariyerde yok zaten. Hani geçmişe münasır, Mesleğinin hatrına..


Nerelere gideyim de geleyim Kadir devrimlerden bahsediyor. 


La kadir hangi bilgin ile yazıyorsun la bunları, Avcı ile bağın ne allasen geçmişe mi dayanıyor? 
Devremisiniz la yoksa?


Kadirrr ahh kadir ah! Etme eyleme kadirr... Ben senle niye gonuşuyom ki kadir iri kadir ve gara kadir. Milliyetçi kadir.. hadi şimdi git.


P.S: Blog geçmişinin en asabı bozuk yazısıdır. Biraz üslup alaycı farkındayım. Ama olması lazım gelen de buydu..

0 [ YORUM YAZ ]: