Neden olmuyor Ronaldo???



Dün yorgun olsamda hep akşamı bekledim. Herkes Barça fark atar diyordu ama ben bir kere inanıyordum Madrid temsilcisine. Saat 01.00-de (Bakü vaktiyle)geçtim televizyonun karşısına ümitlerimle. Ama sonun yine hüsran olacağını ve Real Madridin tarihinde ilk kez her iki oyunda da Barçaya yenileceğini aklıma getiremedim.
Maç boyu güzel oynayan Madrid ama sonda kazanan Barça olacaktı. Maalesef futbolun böyle yazılmamış kanunları da var.



Ronalda her hangi bir maçtan önce iddaalı konuşup rahat yeneriz diyorsa o maçı karşıdaki takım ne kadar zayıf olursa olsun yeniliyoruz malesef. Doğru adam maç boyu çok didindi bir şeyler yapmaya çalıştı ama yine sonuç yok. Messi iyi futbolcu ama gördüğüm kadarıyla adamda şeytan tüyü var.



Higuain nasıl bir adam anlamadım gitti. Zayıf takımlar önünde esip-gürleyen Arjantinli "Esas gol silahı" benim hesaplamama göre 23'ncü dakikada topa dokuna bildi. Sanki maç boyu aklı havadaydı.
Futbolda iyi oynamak kadar şans da önemli ve dün gece şans Real Madrid'i yan geçti.

0 [ YORUM YAZ ]: