Depresyondayım


   Bu doğru evet kesinlikle doğru. Şu sıralar pek tadım yok. Hayata karşı konsantrasyon eksiklikleri yaşıyorum. İş mi? Yoo iş yaşamımda belkide en verimli günlerimi yaşıyorum. Velakin sıkıntım aşk felanda değil. Sanırım şu hayatta eksikliğini hissettiğim şey dünyadaki anlamsızlıkları, anormallikleri, saçmalıkları, aptallıkları konuşup sıradanlıklara beraberce taviz vermeyeceğimiz bir karşı cinsin olmayışı yada var olup bunu yapamayışımız. Nedenini ise bilmiyorum. Sorun ne onuda bilmiyorum. Kime neyi ispatlıyoruz  bilgim yok. Kim ne öğrendi i don't know. Kim dersini almış oluyor yine bilmiyorum. Kim suçlu oda belli değil. Hepsini üst üste koy çöpten ev yap. Sonra püfle yıkılsın. Yeniden inşa et tekrarla aynı nakarat. Yoruldum. Zaten bu yaştan sonra insanlar çok mutlu olmuyorlar herhalde. Olanlarda kendilerini kandırıyorlar olmalı. Kendimi ilkel bir çağda yaşıyormuşum gibi hissediyorum bazen. Olanakları kullanamamak kötü. İnsanların düşündüklerini söylemekten kaçınmaları saçma. Düşün ki fırsat varken bunu neden hala yapmazlar. Gurur, ego, kibir. Gelecek bu üçlüden hesabını gel zaman git zaman geçmişten soruyor maalesef.  Bir film koyup izleyeceğim, sizde üzerinize rahat bir şeyler giyebilirsiniz... bu arada bursa'dan bihter ölmedi haberi  mi vaaa dooru mu? doru muu? doğru diil miiii?

P.s: Sıkıntılıyken bile güler yüzlü kalmayı zorunluluk edindiğimiz gerekliliğinden hani.

0 [ YORUM YAZ ]: