Demoların ardından


Merhaba, herkes iyimi? Soru eki olan 'mi' ayrı yazılır evet bu doğru fakat bu farkındalığımdan sonra bu hatanın düzeltilmesi için backspacelere ihtiyaç var kalsın evet kalsın peki devam edelim demolar yayınlandı ve blog camiasının en kısır yazı istatistiği demo zamanları oluyormuş bunu hem gözlemledim hemde bizzat ben de uydum :) bayanlar yine futboldan çekiyor haliyle. Fakat oyunlar bizi bu sene ikilemde bıraktılar. Çünkü fifa playstation teknolojisi olan xgen'i komple aktardı pc'ye ve oyun ilk defa pc için çekilir hale geldi. Bunca zaman neden bunu yapmadılar hala mantık yürütemiyorum. Madem fifa dedik fifa11 ile devam edelim, demoda oyunun sanırım beginner seviyesinde bulunuyoruz  buda bizi bir kaç oynamadan sonra biraz baydı. İlk yarı barça real 6-0 dı kim bi daha oynamak ister ki?:) Bire bir efsane olmuş durumda, harika bir zaman geçirme modu çok iyi düşünülmüş maç öncesi futbolcunun zihninde oynanıyor gibi. Ama bu geçen sene de vardı fakat pc de varmıydı çok oynamadığım için bilemiyorum. Top fiziği iyi görüntü ise detayda harika ama normal maç oynanır görüntüsünde pes'e göre her zaman bana daha kötü gelmiştir. Mesela oyunlar arası geçiş yapıldığında daha da farkında olunuyor. Şimdi oynanış ile ilgili bir şeyler karalamak zor çünkü beginner seviyesi bahşedilmiş. Zaten geçen seneki playstation oynanırlığını yansıtsa yetiyordu ki onuda görüyoruz zaten. Play station modunda pro paslar gibi diğer özellikleri yansıtmadığı için geçen senenin play station sürümü ile oynar gibiyiz ama dedim ya oda yeter. Pes2001'e gelelim. Şimdi top çok dikkatimi çekti neden o kadar büyük? Pas konusunda devrim yapacaklarından bahsediliyordu sanırım topuda bu sebebten biraz büyütüler. 2008 sürümünde top çok ufaktı. Sonra 2010 da biraz büyüttüler şimdi ise balon bir top var karşımızda. Şaşırdım aslında anlamda veremedim ve top fiziğide kötü geldi özellikle şutlar yine eski sürümlerine nazaran daha yavaş. Fakat pas sistemi çok hoş o aptal total futbolumuzun düşmanı pas hataları tarihe karışmış. şimdi herkes potansiyel bir totat futbol olmuş oldu:) Pek detaya inmek istemiyorum genel olarak iki futbol simülasyonu da bir hayli birbirine benzemiş. Totale baktığımızda ikisi de aynı seviyede ee şimdi napıcaz? Donma kasma yok efektler akıcı Murathanoğlunun dediği gibi nehir gibiler. Normalde fifayı gelenekten ötürü kesin alır bir kaç hafta durur ve silerdim pes daimi kalırdı yeni versiyonuna kadar ama durum şimdi karışık. Mesela online mod için orjinal almalıyım birisini ama hangisini alayım bilemedim. İkisine de kocaman afferin bizi muğlakta ilk defa bırakabildikleri için..

2 [ YORUM YAZ ]:

İlkin Nasirov dedi ki...

'Çok film hareketler bunlar' filminini hatirlatdi bana. mi meselesi.

Adsız dedi ki...

Hey Kelsey, cool story bro..