MESSİ'NİN DE HAYRAN OLDUĞU OYUNCU VARMIŞ MEĞER!



  Hep biz mi Messi ye hayran olacağız. Messi'nin hayran olduğu oyuncu Arda'ymış meğer ki!. Sabah gazetesi muhabirinin(bu kıyağı ikinci defa nerden buldu halen anlayamıyorum) Messi ile yaptığı röportajda, en çok beğendiği yıldızlar soruldu. Messi "Şüphesiz Arda. Hem Galatasaray'da hem de milli takımda birkaç kez izledim. Çok yetenekli bir yıldız olduğunu düşünüyorum. Avrupa'da birçok takımın onu istediğini okudum ve duydum. Haksız değiller. Play Station'da futbol oynarken onu takımıma muhakkak alıyorum. Yaşıtlarım arasında yıldız diyebileceğim birkaç isimden biri. İspanya Ligi'nde olmasını isterim. La Liga birçok yetenekli oyuncunun forma giydiği bir lig ve Arda da burada oynamayı fazlasıyla hak ediyor" diyerek bitirmiş. Messinin bir futbolcuya hayran olması, o futbolcunun da Türk futbolundan birinin olması beni çok sevindirdi.

0 [ YORUM YAZ ]: