ROMA'DAKİ FİNAL TARİH TEKERRÜRDEN İBARETTİR Mİ DİYECEK?



     Fena eşleşmeler oldu dün uefa şampiyonlar ligi çeyrek final kurasında.  Önemli maçlar var. Biz insanoğlu aklımız başımıza daha girmeden çoğu şeyi önceden tahmin etmeyi, bu durumun gerçekleştiğinde de ben demiştim demeyi pek severiz. Aynı kopleks sanırm farklı dozajlarıyla herkeste var. Benim bu rivayetim de belki buna örnek teşkil edecek cinsten. Ben diyorum ki; çekilen kurada bal gibi tarih tekerür edecek ve gidilen şemaya göre Manchester ile Bayern birbirine çekilecekler mıknatıs gibi,  sonrasında da Roma da bu iki takımı 1999 dan sonra yeniden izleyeceğiz. İntikam çanlarımı çalınıyor. Kesinlikle Bayern li değilim. Bana kalsa Barcelona Manchester finali olsun, çoğumuza göre de öle sanırım.  Ama görünen şu tablo şampiyonlar ligi kupasının bayern e yazgılanacağı üzerine, tabiki ManU ya karşı!

0 [ YORUM YAZ ]: