Hido blogumun içerik konseptini bozuyor! 21 sayı


  Öncelikle playoff maçlarını özetler ve maç sonu değerlendirmeler ile takip ettiğimi belirteyim özsözde/başlarken. Bir futbol blogunda nba'ye yer vermek bayağı abes kaçsada yazmamak Hidayet'e fazlasıyla saygısızca olurdu. İnanın bana daha önce hayal bile edemezdim. Bir Türk oyuncu playofflarda hele hele nba konferans finalinde bu kadar aktif  lider rolüne ne zaman bürünebilirdi. Hiç tahmin edemezdik geçmişte, bu fazlasıyla sürralistçe olurdu. Lebron james adındaki insan'la duelloya giriyor. Maç sonunda lebron hido için şunları sölemiş.
  “Hidayet çok iyi bir oyuncu. Neler yapabileceğini iki maçtır gösteriyor. Ama aslında böyle kritik atışları hep yapıyor. Hem normal sezonda, hem de play-off’larda bunu bir kaç defa gösterdi”
  Bu sezonun en değerli oyuncusundan ziyade, Nba tarihinin gelmiş geçmiş en iyi oyuncusu ile kıyaslanır oldu lebron. (Michael Jordan mukayesedeki esas oğlan bilindiği gibi) Şimdiden efsane olan bu oyuncu Hido hakkındaki sözleri bizi gururlandırıyor. Maça dönersek özellikle son periyottaki bizim oğlanın bilinen sorumluluğu alma mentali hafızalardan silinmeyecek gibi. Son anlardaki üçlüğü ve son topu kullanırken ki  son sözü ben sölerim efeliği görülmeye değerdi  ve basketi attığında 2 sayı farkla öne geçtiler  sonrasında bir saniye kalmıştı. Ama Lebron gerçeküstücülüğünün de üstüne çıktı. ve üçlüğü Hido'nun üstünden soktu. Kahramanlığı vermedi Hido'ya. 
 Herkes bu son saniye üçlüğü ile cleveland'ı  finalist görsede, ben 4-2 Orlando diyorum, olmadı 4-3  gene orlando. Takım oyunu daima kazansın..Teşekkürler Hido'ya, sen at yerin hazır blogta.. 

0 [ YORUM YAZ ]: