Tapılası asilzade Kewell


''Kariyerim boyunca birçok deneyim yaşadım, maça çıktım. Buradaki tutkuyu hiçbir yerde görmedim. Eğer biri çıkıp kendi taraftarlarının daha iyi olduğunu söylerse, ben de Sarı-kırmızılı taraftarlardan daha iyi olamayacaklarına dair bahse girerim. Çünkü onlardan daha iyisi yok'' 

''Buraya gelince çok farklı olduğunu anladım. Bazen gittiğiniz yerdeki atmosferi yaşayınca anlıyorsunuz ve orayla ilgili fikirleriniz gelişiyor.

Türkiye, çok ilginç bir yer. İstanbul, çok fantastik bir kent. Belki de şu ana kadar yaşadığım şehirler arasında en iyisi. İstanbul'da insanlar çok saygılı. Özellikle kendilerinden daha yaşlılara karşı. Bunu dünyanın başka bir yerinde göremezsiniz. Burada ihtiyacınız olan her türlü şeyi bulabilirsiniz. İstediğiniz şeyi yiyebilir, istediğiniz şeyi giyebilir ve istediğiniz gece kulübüne gidebilirsiniz'' 

Harry Kewell Fifa'nın resmi internet sitesinde kendisiyle yapılan röportajda Galatasaray taraftarları ve Türkiye ile ilgili görüşlerini açıklarken..


Ayrıca Kewell'ın verdiği röportaj FİFA resmi sitesinde manşetten veriliyor hala, haber linkini ise aşağıdaki linkte bulabilirsiniz.

0 [ YORUM YAZ ]: