The jokers!..


Filmi izler izlemez soluğu evde almış ve kendimide o joker karakterini canlandıran oyuncuyu araştırmak ile bulmuştum. Kimdi bu, hangi fimler de oynamıştı. Diğer fimlerinide izlemeliydim. Sonra o yakın zamanda oscara aday olarak popülerleşen tartışmalı eşcinsel kovboylar ın filminde oynadığını gördüm. Ve bir haberde de o rolü oynayan kovboylardan birinin öldüğünü hatırlamıştım. Hayır bu olamazdı. Allahım inşallah o değilde diğeridir diyordum. Box office mojo ya girerek filmin başarısına baktım. Batman the Dark Knight uçmuştu. Hem tüm zamanların açılış rekoru, hem hafta sonu rekoru, birinci ikinci..üçüncü.. gün rekorlarıı... tüm zamanların en fazla izlenen 2. fimi falan filan. Ayrıntıların hiç önemi yoktu. Bu ilgi normal değildi filme. Film harikaydı harika olmasına ama tarihin en çok izlenen filmi Titanic bile bu başarıları zamana yayarak almıştı. Evet Heath Ledger hayatta yoktu... video vesile: chaogrey

0 [ YORUM YAZ ]: