Güler yüzlü 'dev' hizmet! 63-60


    Vay anam vay! İnanamıyorum, Son Dünya şampiyonu ve Olimpiyat finalistini bu genç oyuncularımız ile yenip 4'te 4 yaptık. İnanılmaz savunmamız, Tanjeviç disiplini, yardımlaşma neleri getirdi bize. Yunanistan ile birlikte en iyi takım olduğumuz idda ediliyor. Ama ben Yunanistan'dan daha önemli vasıflara eriştiğimizi söylüyorum. Takım klişe tabir ile değil kenetlenmiş hakikaten, bir birlerinin kusurlarını kapatıyorlar görünmesini istemiyorlar, en fazla morale ihtiyacı kimin var ise onun ön plana çıkmasını istiyorlar nitekim maç sonu Oğuz Savaş ''Takım çok iyi oynadı özellikle Semih çok iyiydi'' dedi, -ki Semih ilk maçlarda çok kötüydü. Takım ise inanılmaz pozitif ve de güler yüzlü. Bu görüntü artı takımdaki yüksek kenetlenme çok önemli. Biri sayı attığında atandan çok takım arkadaşlarının sevinmesi çok çok önemli, yoksa son saniyedeki 3'lü blok nasıl olurdu sanıyorsunuz, işte bu oluşum bizi finale götürecek...

  P.S: Maç esnasındaki görüntülerini bulmaya çalışacağım, ardından ise burada yayınlayacağım Tanjeviç'ten bahsediyorum. Bir adam Türk olmadığı halde nasıl bu kadar Türk olabilir. Adam en sevmediği işi yapıyor, kendisini saha kenarında zor tutmak ile. Ben korkuyorum sahanın içine girip topu alıp sayı yapacak yada rakip oyuncuyu savunmaya çalışacak diye, boyu uzun olsa blok bile yapacak. Tanjeviç'e teşekkürler.. 

0 [ YORUM YAZ ]: