Yine derbi Yine olay!




Maçı herkesin evinde olabilen kanallardan biri vermediği için izleyemedim sadece 2.uzatmanın son 7 saniyesine şahit olabildim o da maç sonrası programlarının biraz önce başlamasından dolayı gelişen bir durumdu.Aslında karşılaşmayı izleyip maç yazısı yazmayı çok isterdim ama sanırım bir derbi de -hele bu derbi GS-FB derbisi ise- bu pek mümkün olmayacak.Yine çirkin olaylar oldu.Neyse alıştık bu olaylara diyebilirsiniz ama ben alışamadım -özellikle bir basketbolsever olarak hiç...-.Bir kaç kendini bilmez bir şeyler yaptı diye kocaman bir taraftar güruhunun zan altında bırakılması ve o takımın cezalandırılmasından bahsedilmesi hangi takım olursa olsun beni üzüyor.
Gerçekten adına yakışır olaysız,dürüst ve sakin bir derbi izleyebilmek ve yazabilmek umuduyla...

0 [ YORUM YAZ ]: