Herkes İçin Futbol Günü


Biliyorum herkes geçtiğimiz gün oynanan derbiyi konuşuyor.Yok hakem haksızlık etti yok etmedi.......Hatta arada her derbide görebileceğimiz çirkinlikler oluyor(üstelik bu çirkinlikleri oyuncular yapıyor) ve buna da dikkat çekilmeden üstü kapanmaya çalışılıyor.Ama ben buna rağmen futbolla ilgilenmeyi sevmeye başlayan bir bayan olarak futbolun güzelliklerinden bahsetmeye devam etme çabamı sürdüreceğim.Evet yine nette gezinirken beni çok keyiflendiren bir haber ile karşılaştım.Daha doğrusu bir internet sitesi ile karşılaştım.http://www.herkesicinfutbolgunu.com/
Evet Türkiye Futbol Federasyonu UEFA'nın Grassroots Günü olarak belirlediği zamanı Türkiye'de Herkes İçin Futbol Günü olarak belirlemiş.Bu özel günde çocuk ve futbol festivalleri, engelli etkinlikleri, bayan futbol aktiviteleri ve uluslararası gençlik futbol karşılaşmaları gibi etkinliklere yer verilecekmiş.Bu sene ilk kez gerçekleştirilecek bu özel gün UEFA üyesi 53 federasyon tarafından her sene 19 Mayıs’ta kutlanacakmış.Türkiye için zaten çok önemli olan bu değerli gün bu organizasyonla daha da anlam kazanacak diye düşünüyorum.
Ve bu güzel organizasyonları her yazdığımda yazıya döktüğüm dileğimi yinelemeden edemeyeceğim.Türkiye Basketbol Federasyonu'nun da bu tarz organizasyonlara başlayabilmesi dileğiyle...

0 [ YORUM YAZ ]: