Kazma, Kürek, Bilica, Volkan, Fenerbahçe (Şampiyon olacaksınız ama!)

''Bilica'nın müdahalesi topa, penaltı olmadığını düşünüyorum. Ama Lugano'nun pozisyonunda penaltı verilmesi gerektiğini düşünüyorum''- Volkan  (Üç yanlış bir doğruyu götürür, adalet mülkün temelidir)
Volkan ya da herhangi bir kaleci burada topa bakıyor/bakardı da , pozisyonda topa müdahale ettiğini görmesinin altında ilahi güçler olabilir.
Adamı iki büklüm etti neyin var gardaş diyeceğine Bilica penaltı noktasında  bi çukur açıyor.
Penaltıyı yaptırdık  telafi olsun edelim. 

Bakan gören eden var mı acaba diye arkasını yokluyor. Akıllı çocuk.
Arka temiz, konseptik çukuruna devam. Olur mu lan bizim içimiz fesat olmuş. Bilica burda kireçin topa sürtünmesini asgariye indirmek için amansızca bir uğraş içinde. Top daha süratli gitsin fair play kazansın.
Volkan iman gücüyle topu çıkarıyor. Penaltı pozisyonunda hakeme ''Hocam valla penaltı değil'' diye kibar kibar konuşuyor Volkan. Bu zamanda böyle centilmen bir kaleci görmemiştim.
Volkan penaltıyı kurtarınca gol atmış gibi koşmaya başlıyor.
 Ben bu resimde rakibe saygıyı gördüm.  Sizden yemediğim gole sevinmek, sizi adam yerine koymamdan kaynaklanıyor diyor Volkan.
Sarı kartı gören Volkan kendisini hem kutlamaya hem sakinleştirmeye gelen Topuz'a ''s.. git, defol''  çekiyor. O anda bu futbolcu maçı izleyen ailesini falan düşünüyor muhtemelen. Volkan ise penaltı kurtardı koca bi dev oldu, dünya umurunda değil.

  Bu gece antipatiklikte Lugano, Emre, Santos, Baroni gibi isimler suskundu. Onlarında bu konudaki potansiyelini varsayarsak, bu mantalite ile en fazla puan toplandığında yıl sonu prosedürde şampiyon olunuyorsa biz şampiyonluk falan istemiyoruz. Benim takımımın oyuncuları saha içinde kendi oyuncularının hatalarından sonra bağırlarına basmaya devam ettikleri müddetçe, rakibe saygı duydukları müddetçe benim egom tatminlikte doygun mertebededir. Yukardaki resmi yıl sonunda gözünüze sokacağım..

P.s: Son sözleri başarısızlığa kulp mu buluyorsun diye nitelendirenlere de kokulu öpücüklerimi gönderiyorum.  

2 [ YORUM YAZ ]:

Drama Queen dedi ki...

ve işin diğer açısı dibindeyken bu pozisyonu göremeyen yan hakem, 30 metreden ernst'in dirsek attığını süzüyor.. hayır o pozisyon kırmızı ise, emre'nin hiçbir maçı tamamlayamaması gerekirdi.. Ama admalar öyle böyle aldı üç puanı şampiyonluğa gidiyor o ağır geliyor.

Uğur ! dedi ki...

Samiyende mağlubiyet bizi üzmeyecek diyormusun?