İmparator Terim? Rijkaard istifa?


Abi noluyor ihtilal mi oldu ya? Galatasaray bu akşam Ankaragücü'ne 4-2 yenildi ve yer yarıldı sanırsın. Maçı izleyemedim şöle ntvmsnbc.com'a bi baktım ki evlere şenlik. Sloganlara bak; Rijkaard istifa, imparator Fatih Terimmmmm. Noluyor ya ne Terim'i. Terim öldü beyler son kullanma tarihi geçti, onun felsefesi bitti bırakın şu milliyetçilik kokan hallerinizi.  Terim artık egosuna teslim o iflah olmaz artık. Ben şunu da merak ediyorum ve aslında görmeden duymadan inanamayacağım bir durum bu, kaç kişi bağırdı acaba yani stattaki imparator Terim diyen yüzde kaç? İnanamıyorum ya hayır başarıya endeksli bir taraftar yüzdemiz var ülke olarak buna bi şekilde alıştık ama Galatasaray bi başkaydı sanki ya... Benim Galatasaray'ım bunu yapamazdı.. Rijkaard ve Nesken'e kendileri istemeden git demezlerdi diye düşünüyordum.. Eğer Terim gelirse kolay kolay Galatasaray'lıyım diyemeyeceğim söyleyebildiğimde de utanacağım dönemi boyuncada desteklemeyeceğim.  Yıl sonu puan durumuna ölesine bi bakarım ancak. İlk defa Galatasaray'ı desteklemeyeceğim bu çok garip bir duygu. Çok Galatasaray'ı düşünen bir adam olsaydı Terim 2000'de gitmezdi, imparator terim diye bağırıyorlarsa bizim de bunu demeye hakkımız var herhalde..


Peki sonra ne olacak durun ben size söyleyim Kadıköy'de ki Fenerbahçe maçı berabere bitecek başarı sayılacak sular durulacak evet evet müneccin olmaya gerek yok bu belli berabere bitecek ve kadıköydeki seri bozulacak biz henüz onları orada yenecek kafa mantelitesine ne yönetimce ne taraftarca nede teknik kadroca sahip değiliz. Mutemadiyen geleceğiz buda beraberlik ile olacak yani krizden fırsat doğacak. Bu bir seri ve özgüven yaratabilir ve herşey güllük gülistanlıkta olabilir. Ama o zaman taraftarlık denen kavram hani şampiyonluk şarkıları söylenirken iyi günde kötü günde diye haykıranlardan bahsediyorum  işte onlar kendilerine acaba şunu soracaklar mı bi özelleştiri yaparlar mı bu konuda mesela ben neden hep güçlünün yanında oluyorum her zaman diye????????

0 [ YORUM YAZ ]: