Özil Mesut değil !

"Attığım golden dolayı çok mutluydum. Böyle bir maçta gol atmam çok güzel. O anda verdiğim bir kararla büyük bir sevinç gösterisinde bulunmadım. Sebebi, atalarımın vatanına duyduğum saygıdır." 

 "Beni mükemmel destekleyen Alman taraftarlara ve takım arkadaşlarıma teşekkür ediyorum"

 "Ağrılarım var. Ama sağlık ekibine güveniyorum. Umarım maça yetişirim çünkü oynamayı çok istiyorum"



Mesut'un maç öncesi ve sonrasındaki açıklamaları ve ruh hali çok çelişkili geldi bana. Belirginleştirdiğim vurgulara dikkat edin, cümle içinde kullandığı yapay mutluluk kelimeleri ne kadar da çok. Bu normal değil, kendini ele vermek istemiyor ve işin kötüsü kendini de kandırmak istiyor. Elbetteki normal şu yaşadığı süreç, ama sürekli dile getirdiği gibi kendisini çok da rahat hissetmiyor şu sıralar. Vicdanı onu rahat bırakmıyor ve dedim ya çelişiyor, acı çekiyor gibi ve asla Mehmet Scholl gibi gerçek bi Alman olamayacak. Seçim yaparken kariyerini düşündü ama şimdi iç hesaplaşmaları ile muhatap olmak zorunda. Öldüğümde nereye gömüleceğim? vatanıma? peki benim vatanım neresi? şu an Özil çokta Mesut değil anlayacağınız..

1 [ YORUM YAZ ]:

gillerprensi dedi ki...

ben bu kadar trajik bir durumun olduğuna inanmıyorum. hiç de umurunda olduğunu düşünmüyorum. umurunda olmamalı keza. günümüzde aidiyet denilen kavramın altı boşaltılmıştır. milliyetçilik denen şey 3.dünya ülkeleri dışında bizdeki anlamıyla kullanılmamaktadır.

bizim mesut'un durumuna bakışımızsa son derece çıkarcıdır. büyük bir yetenek olduğu için farklı bir milli takımı tercih edişini hazmedemiyoruz. barış özbek için böyle sözler neden duymuyoruz acaba? real'de oynamadığından mı?