You Tube açıldı açılmasına ama!


Velakin 2.5 yıl geçmiş. O bizi çok düşünen büyüklerimize bir şeyler sormak istiyorum ben. 2.5 yıldır bizi müzik ve görsellik adına her türlü paylaşımdan kısıtlayan devletime ve onun başındaki başbakana birşeyler sormak yada soran kişinin yerine kendimi koyabilmeyi, simgesel olarak da olsa bunu yapabilmeyi istiyorum  hakkım var mı acaba? Başbakana zor soru soruluyor biliyorsunuz. Fırça atıyor falan. Kendisine söz alıp şunu sormak isterdim. Sevgili başbakan konu ile çok alakasız bir soru soracağım. Bilindiği üzre sansür zihniyeti büyüyor, sizler bizleri yönetenler olup bizim iyiliğimizi düşünen siz ve sizlere şunu sormak istiyorum başbakan; you tube'a 2 buçuk senedir giremedik biliyorsunuz. Atatürk'e hakaret içeren videolardan bahsediliyor. Bu yasak olmadan önce kimse bilmiyordu bunu başbakan, rağbet edende yoktu zaten ayrıca rağbet edecekte. Biz Atatürk'ü biliyoruz zaten başbakanım, he dünya yanlış bilmesin diyorsanız diğer herkes giriyor zaten sevgili başbakanım saygıdeğer insan. Ayrıca size bir uçak yolculuğu sırasında bir gazeteci youtube'un durumunu sorduğunda ben girebiliyorum sizde girin diyerek illegalliği aşılayan siz sayın başbakan dns değişimi ile çok daha zararlı içerikleri insanların görmesini sağlayarak nasıl bir koruma biçimi geliştirmeyi amaçladınız? He amaç biz türküz asla geri adım atmayız sa  kime ne ispatladık? Ktunnel'i zengin yaptık. Spamlar indi pc'mize. Formatlar atıldı. Kimileri bu amaca paraları bayılırken kimileri sayenizde format atmayıda öğrendi. Acaba amacınız bize pc'yi öğretmeye zorlamakmıydı? Hani sizi engelleseler bile bir yolunu bulun, format atmayı öğrenin, spamlarla başa çıkın ironisi mi..?? Birine yasak koyarsınız ya sayın başbakan şu elmayı yeme dersiniz, ama o ona çekici gelir bilesiniz.. Hani taa ilk insana inmeyeyim.. Olan benim sevdiğim videoları blogta paylaşamamam, her format sonrası da you tube açma seanslarındaki kaybolan saatlerime oldu. Yok şu dns'yide telekom banladı, yok google dns ayarı sayenizde pc'yi resmen söktük. You tube olmasa dns nedir bilmiyorduk valla. Siz biliyormuydunuz sayun başbakan dns nedir? Dailymotion'un içeriğini zengin edişimiz de cabası.. ama sayenizde vimeoyu da sevdik.. Sanırım bloglarda video paylaşımları bir hız kazanacak şu sıralar..  Bloggerlar hakkında bir bilginiz var mı başbakanım? Hani bir aralar onları da yasaklamıştınız? Hatırlamışsınızdır. 

Neyse..

Herkes hoşuna gideni paylaşsın şu dakkadan gayri...

Dile kolay ya insan hayretlere düşüyor hatırladıkça, koskoca 2 buçuk yıl suçsuz yere youtube'a giremeyen bir Türkiye.... Bi video paylaşalımda kendimize gelelim hazır açıkken.. Bu anlayış varken sabah uyandığımızda yine kapanmış bulabiliriz.. biz hani çok çılgın türkleriz ya öle boyun eymeyiz ya...Dünya diz çöktü bize çünkü...

0 [ YORUM YAZ ]: