Rıdvan'ı seyrediyorum kulaklarım kapalı!

Rıdvan Dilmen der ki..
Benim ölçülerimde Türkiyenin en iyi yerli stoperi Servet. Bir iki şahsi hata yaptığında da ihale ona kalıyor. Oyun içerisinde yaptığı pozitif işler de artık gözükmemeye başladı."
Yabancılar gayriciddi, Galatasaray'ı baltalıyorlar. Halbuki yerliler öyle mi? Canlarını veriyorlar forma için. Servet "bana güvenilmiyorsa ben de oynamam" mealinde laflar etmiş olabilir ama o hala canını dişine takıyordur tabii. Galatasaray bu sene daha hala küme düşme potasında değilse yatıp kalkıp dua etmeleri gereken iki isim Kewell ve Baros ise inanılmaz lakayıt adamlar.
Bu kısım ekşi beşiktaş yazarı shelby'nin yazısından alıntılanmıştır..oda yukarıdaki kısmı sabah'tan alıntılamıştır..
O varken ekranı bilgi kirliliği kaplıyor. O ve onun gibilere kalsa  fizyoterepistler ile milliyetçilik ve de iman şırınga edilerek çıkılacak maçlara..Hadi benim olum hadi benim koçum... Onun konuşması suç değil ki konuşturulması suç. Onu futbol uzmanı diye lanse edip üzerimize salanlar da suç. Rıdvan Dilmen'e ne kızıyoruz ki aslına bakarsan?

0 [ YORUM YAZ ]: