Uğursuz H&M

Dünyanın en salak markasıdır H&m bugünden itibaren. H&M'in bir suçu yok ya aslında. Aslında sorunun temelinde bu markanın yıllardır Türkiye'ye gelmeyip 2 hafta önce teşrifinden doğan büyük sansasyonun bende uyandırdığı çekicilikte suç.. İnanılmaz kuyruklar söz konusuydu. Bende gideyim bari moda şeyler alayım dedim. Gitmez olaydım ey yurdum ahalisi. Nitekim bugün insanlık kaybetti. Soyunma kabininde unuttuğum iphone'um şu sıralar bir başka insanın ellerinde. Alışverişten sonra dükkandan çıkışımda bir hafiflik hissettim anladım ki büyük dostum artık yanımda değildi. Böyle mi bitmeliydi ilişkimiz? Sevgili iphone sana iyi bakamadığım için beni affet. Ey insanlık, ey iyilik bugün ağır bir yenilgi daha aldın. Telefonsuzluk çok acayip ama. Bir dünyada numara gitti. En son senkronizasyonu yaz ayında yapmıştım. Rehberden geri yüklemeyi yaptım fakat hazirandan sonra tanıştığım herkese elveda nitekim numaraları ebediyete gittiler taa ki vefa gösterip arayanlar kazanacak :) işte bu iyi bir bakıma iyide. Gerçi bu konuda en vefasızlardan biri ben iken neden onlara bu yaftayı yapıştırıyorum ki? Telefonu kendisine servis ettiğim kişiye ise şu duygusal mesajı çektim. :)


hey dostum bi şekilde nefsine hakim olamadın ve telefonumu aldın olsun bazen olur ve canını sıkma
sadece yapman gereken sim i bıraktığın yeri mail adresime bildirmen
bende bu sayede sana beddua etmiyeceğim
sanırım bu ilahi bir hesaplaşmayı engeller
görüşürüz
yeni iphonun hayırlı olsun

Bi kaç gün telefonsuzluk iyidir ya, kıymetini bileyim bari, şu numaralara da ulaşabilirsem kaymak olacak...

0 [ YORUM YAZ ]: