Yok artık lebron james!





Haber ntvmsnbc.com'dan alıntıdır.


Galatasaray Kulübü Divan Kurulu Üyesi Yılmaz Toköz, sarı-kırmızılı takımda Hakan Şükür'ün yeniden takıma dönmesini önerirken, bu konuyla ilgili Hakan Şükür'ün kendisine olumlu yaklaştığını ileri sürdü.
Hakan Şükür'ün 1 aylık bir antrenmanla oynayabilecek hale geleceğini savunan Yılmaz Toköz, ''Ben, Hakan Şükür'ün kısa süre için de olsa futbol oynaması gerektiğine ve Galatasaray'a faydalı olacağına inanıyorum. Kendisiyle görüştüm. Antrenman eksiği olduğunu söylemesine karşın ısrar ettim. En azından bazı maçlarda oynayabileceğini söyledim. O da ilgi gösterdi. Dünyada emsalleri var. Hakan Şükür kısa sürede yeniden futbola dönebilir'' diye konuştu.


Haber ntvmsnbc.com'dan alıntıdır.


Şu adres sizi oraya götürür.

0 [ YORUM YAZ ]: