Günaydın!


    Bu günaydın ağzıma yapıştı, saat gecenin 2'si. Saçmalıyormuyum sensin saçmalayan! Yarın off günüm ve haftalık günlüğümü ihmal etmemeliyim diye düşündüm. Havadislere geçelim efendime söyliyeyim hafta boyunca sıklıkla şuna kafa yordum. Toplu taşıma araçlarında neden bayanlar oturdukları yerleri tapularlar allah aşkına. Kimsiniz siz ya, yaşlı kimselere genelde hatunlar yer vermiyorlar. Çok rastlıyorum sinir oluyorum. Metrobüsleri genelde işe giderken labarotuvar mahiyetinde kullanıyorum. Bir yaşlı/çocuklu/hamile kimse içeriye giriş yaptıklarında benim gözlemim başlıyor. Hele birde oturanlar arasında erkek gençlerde yoksa tam deneylik bir ortam meydana geliyor. Ve inanın bana çok az bir kesim bayan yer veriyor. Dikkat etmezseniz farkına varamazsınız. Evet iki kişiden biri oturacaksa ve yaşları aynıysa karşı cinslerden kadın kısmı oturmalıdır. Ama sırf bu adetimizde böle diye kadınlarda maşşallah suistimali ellerine aldılar. Nefret ediyorum onlardan. Ve lütfen onları bu durumlarda uyararak rahatsız ediniz yahu. Aslında her gün kendilerinden taviz veriyorlar farkında değiller. Güya görmemezlikten gelerek yarım saatlik bir rahatsızlıktan kurtulacaklar halbuki iyilik hazzını geri teptiklerinden ötürü sonrasında mutemadiyen kendilerini mutsuz hissetmeye başlayacaklar. Gerçek iyilikleri göstermelik şeylerde arayan popülist jenerasyonuma selam ederim. Başka havadis yok şimdilik, yatıyorum ben..

0 [ YORUM YAZ ]: