Taraftar band



Bilindiği gibi tek Türkiye'de değil Azerbaycanda'da taraftar nüfusu arasında Galatasaray ve Fenerbahçe'liler daha çok. En seviyeli spor formaları satan yerlerde bile bu iki türk takımının formaları en çok satılanlar arasında rekor vurdu geçtiğimiz yıl.
Sadete gelirsek 2009-un sonları yara bandı almak için eczaneye yolum düştü. Eczanede'ki kız sademi istersiniz taraftar bandımı? - dedi. Tabi bana taraftar bandının ne olduğunu anlattı ve Fener'li olduğumu öyrenince sarı-lacivert bandı gösterdi. Aldım hemen. Artık elim kesildikte falan hemen taraftar bandımı yapıştırırdım. Ama artık bu günlerde bu bantların şehirde daha da yaygınlaştığının şahidi oldum. Erkek-bayan herkesin elinde kolunda sarı-lacivert, sarı-kırmızı, ağ-kara taraftar bandı görüyordum.
Dün arkadaşlar komutan seni çağırıyo dediler. Hemen Karargaha odasına gittim. içeriye girip takdim olununca komutan'ın parmağında taraftar band görmem mi? Hemde sarı-kırmızı. Adam kurmay-albay tabi biraz da çekinerek "Komutanım sizde mi Galatasaray'lısınız diye sordum. Iyi ki iş düşündüğüm gibi değilmiş. Adamın parmağı kesilince evde bula bildiği taraftar band olmuş yalnız. . .

0 [ YORUM YAZ ]: