Ankara Arena Görücüye Çıktı




Şu sıra dünya futbolla yatıp futbolla kalkıyor.Sporla -özellikle futbolla- ilgili herkesin gözü kulağı Güney Afrika'da.Ama bu durum Ağustos ayının sonlarına doğru basketbol için geçerli olacak diye düşünüyorum.Çünkü 28 Ağustos-12 Eylül 2010 tarihleri arasında ülkemizde Dünya BasketbolŞampiyonası gerçekleştirilecek.A Milli Takımımızında katılacağı şampiyona için hazırlıklar sona yaklaşmışken turnuvaya ev sahipliği yapacak şehirlerimiz de yeni salonlar kazandı.
Bunlardan biri Ankara Arena ve bu salon 15.Turgut Atakol Turnuvası ile görücüye çıktı.
Dürüst olmak gerekirse daha inşaat halinde önünden geçerken bu salonu beğenmeyeceğimi düşünmüştüm.Ankara'da basketbol salonu diyince aklıma herzaman Atatürk Spor Salonu gelmiştir.Hele milli maçlarda bambaşkadır Atatürk Spor Salonu'nun atmosferi.Tribünler sahaya yakın olduğu için gününde ve hiç susmayan bir taraftar ile muhteşem bir salon olur.Ama salonun içini gördükten sonra neredeyse Atatürk Spor Salonu kadar çok sevebileceğimi düşündüm.Her şeyden önce Ankara Arena'da da tribünler yakın salona ve tam anlamıyla dolunca muhteşem bir atmosferi olabileceği görüntüsü çizildi benim kafamda...
Henüz dışında bir takım inşaat halleri devam etse de Başkentin yeni basketbol salonu 2010 Dünya Şampiyonası öncesi prova niteliği taşıyan Turgut Atakol Turnuvası'na iyi bir ev sahipliği yaptı.Şimdi sıra ilk önce 21-23 Ağustos 2010 tarihlerinde Efes Pilsen World Cup 9 ile sonrada Dünya Şampiyonası ile A Milli Takımımızı ağırlamaya geldi.
Dip Not:Kendimi Atatürk Spor Salonu'na ihanet etmiş gibi hissediyorum ama salon gerçekten muhteşem olmuş.:)

0 [ YORUM YAZ ]: