Tatil bitmiş haberimiz yok


  Geldik evet maalesef İstanbul'dayız. N'olcak böle bilmiyorum. Çalışmak uzun yatmak kısa. Gezdiğin gördüğün senin olsun yediklerini anlat derler. Şöle ki türkbükünün adanası meşhurmuş gibi alabildiğine adana yedim. Ne alaka hiç bilmiyorum. Ha et severmiyim yooo. Nedense adana ile yattık kuşbaşılı pide ile kalktık çözemedim ironiyi. Ula sebzeci biri bunu nasıl başardı şimdi. 3 kilo aldık yahu. 1 hafta perhizdeyim atmak lazım kiloyu. Güzel yermiş o yöre. Önceleri bodrum dediğin zaman magazinsel boyutundan ötürü bana hep itici gelmişti. Oysaki sade ve huzurlu yerlerini keşfedip kendi beğenime uygun yaşam alanlarını buluverince seviverdim orayı. Daha bir çok yeri keşfedememiş olmak ta cabası. Sanırım her yaz ilk tercihim orası olacak. Ama siz siz olun uçak biletini çok önceden almayı planlayın. Eray'a da teşekkürler ..


Peki fdve editörü işte bu.. oda tatil hatrına :)

0 [ YORUM YAZ ]: