Çempiyıns Beşiktaş, bir çempiyıns'ta Hido'lu Orlando!

  
   Galatasaray'ın Beşiktaş'ı 4-2 yendiği ilk yarının(kısmen) son maçından sonra lige ara verilmişti. Ve Beşiktaş'ın liderle arasındaki puan farkı 6 ya çıkmıştı. Yapılan yorumlarda elbetteki her zamanki gibi skora yönelik olarak yapılmış, eleştiri dozajıda yüksekti. Şampiyonluğa erken havlu attığından tutunda, Denizli'nin gönderilmesi gerektiğine kadar.  Bir devre arasını nasıl geçirdiklerini siz tahmin edin artık. Fakat aslında bu şampiyonluktaki en büyük mihenk taşıda bu. Bir şeyleri başarırken muhakkak acı çekiliyor. Nitekim maçtan sonra şöle bi düşünmüştüm bir Galatasaraylı olarak. Bu galibiyet bize felaketi getirecekti ölede oldu. ve Beşiktaşın aldığı bu mağlubiyetinde onlar için ne kadar faydalı olduğu aklıma yer etmişti. Anlık şeyler bunlar, akıla girer ve çıkar. Tebrikler Beşiktaş. 
  Bu sene yaptığım tahminlerin çoğunluğu yanlış çıkmıştı. Ne tahminde bulunsam hep tersi oldu. Kendime güvenim bitmiş ve artık iddalı olmamam gerektiği konusunda hemfikirdim. İki gün öncede aşağıdada görülen postta sıralamanın tahminini yapmıştım. Ve hakkatende bu gerçekleşti. Ama o tahminler sallamaktan ziyade bir dialektiğin ürünü. Beşiktaşın şampiyonluğunu bilmek pek müneccinlik gerektirmezdi.Fakat Sivas, Trabzon sıralamasını bilmek geçmişi anımsamaktan geçiyordu öle de yaptım. Çünkü geçen sezon Sivas'ın bu yazgıda daha fazla acı çekmesi gerekmiyordu. Son iki maçta herşeylerini kaybetmişleri. Bu sefer böle olmayacağı belli gibiydi. Yenilse dahi Sivasın şampiyonlar ligi vizesi alacağı inancındaydım. Trabzonunda geçen maçtaki son dakikalarda gelen Bursaspor galibiyeti ile şans haklarını tüketmiş olacağını düşünmüştüm. Galatasaray'da zaten Uefayada gidemeseydi tam kahırlı bir sene olacaktı (sanki şimdi değilmiş gibi)
  Hakkatende sezon boyu iddaları tutturamasamda sezon sonunda iddalarımda duble yaptım. Biri futboldu diğeri ise Nba. Ve Hido'lu Orlando 4-2 ile Cleveland'ı geçti. Geçmiş Nba yorumlarımda Cleveland'ın buraya kadar hiç maç kaybetmeden geldiğini ve bir yenilgide eşşekten düşmüşe döneceklerini düşünmüştüm ve en son olarakta Cleveland'ın sahasındaki maçta Lebron'un son saniye basketiyle aldıkları maçtan sonra sölenenlerin aksine ibrenin tamamen Orlando'ya geçtiği inancındaydım. 4-2 yada 4-3 Orlando alır görüşündeydim.4-2 aldı Orlando akabindede Hido'ya şampiyonluk gözükte. Daha önce de bir final oynamıştı Hido ama o zamanlar bench oyuncusuydu ve pek süre alamıyordu. Şimdi ise baş aktörlerden. Kobe  Hidoya karşı. Başarılar Hido...

0 [ YORUM YAZ ]: