Galatasaray-2-1-Trabzonspor. [Analiz]

Maç yazısını ertelemem ve maçı unutmam?.. Pek hoş olmadı bu.
  • Öncelikle şunu söyleyeyim ki, Aykut gibi bir kaleciyi barındırıyor olmamız çok güzel. Yabancı kaleciye ihtiyacımız öyle yüksek boyutlarda değil. 1 numara Aykut'a yakışıyor.
  • Emre'yi tekrardan 11de gördük. Bence bir 36 sene daha oynar bu adam.
  • Sabri'nin dönüşü de iyi oldu takım açısından. Tekrar söylüyorum. Sabri çok önemli bir futbolcu.
  • Alparslan pek bir etkisiz bir görüntü çizdi. Ve Aydın Yılmaz.. En büyük hayal kırıklığı.
  • İki genç futbolcu oyuna girdi dün.. Berkin ve Çetin. Umarım gelecekte mutluluğumuz olurlar. Ve her ne kadar bunu söylemek istemesem de, umarım Aydın gibi olmazlar.
  • Linderoth'u ısrarla sağ bekte oynatmanın mantığını çözebilmiş değilim, ki Barış sahadayken. Gerçi ben 3 senedir Galatasaray'da olup da üst üste 3 maç oynamamış olan Linderoth'un nasıl hala takımda kalabildiğini anlayabilmiş değilim henüz. Severim kendisini, o ayrı.
  • Ayhan'da iyiye gidiş sezdim. Şöyle ki, her hatadan sonra takım arkadaşlarına kızması kalmamış ve kilo vermiş. Gençleşmiş.
  • Ve Caner Erkin. Çok fena konuştum hakkında ama iki maçtır harika oynuyor. Golünü de atıyor. Belki de gerçekten doğru yerde oynatmak gerekiyordu kendisini. Ama kimi keseceksin ki soldan, Kewell'ı mı Arda'yı mı? Ayrıca hala bu performansının saman alevi olduğunu düşünüyorum. Yakında Kazma Caner dönecektir. Umarım beni yanıltır.

Biraz üstünkörü bir yazı oldu evet. Artık önümüzdeki maçlara bakıcaz :)

0 [ YORUM YAZ ]: