Derbiden arta kalanlar!


   İkide bir paronayası yine gerçekleşti. Bi ara son kaç maçtır aynı skor ile Fenerbahçe yeniyor Beşiktaşı  diye araştırma yapmaya yeltendim ki vazcaydım, epeydir diyerek genelleyeyim dedim. Sanırım 2-1 tılsımı ve ikide bir esprileri dillendirilecek gene. Aslında çoğu insanın kafasında Fener bu maça yatacak, Beşiktaş'ta kupada kasmayacak nidaları esiyordu. Şahsen benim kafamdan da geçmedi değil, en azından bu kadar asılmaz Fener diye düşünüyordum, nedeni ise Beşiktaş  tersi durumda daha da kinlenir artı motivasyon ile Fener'in bu denli hasret kalıp istediği kupada muzaffer olmak adına diye. Ama tebrikler Fenerbahçe'ye. Bizim büyükler böle işte. Anadolu ilk defa temenni ve sevgiden de ilersine sahip şu aralar, oda onlara esen rüzgar. Bu ihtilal bu sene daha önce olmadığı kadar sert esiyor. Çokta sevindirici bi durum bu. Canı gönülden Sivas Şampiyon olmalıdır. Bu ileriye dönük bir kalite deklerasyonu olarak düşünülmeli. Ben kendi takımımı feda ediyorum bu durumda. Bu fazla oldu toparlan cimbom yerin bura değil. Kısa lafın uzunu Şampiyon Sivasspor.  (Hazır anadolu ihtilali demişken aradan çıkartayım, bir temenni afbuyurursanız '' Bu sene süperlige çık artık Boluspor. Şimdi değilse ne zaman'')

0 [ YORUM YAZ ]: