Üç Büyüklerin Transferleri

Dünya Kupası'nın ardından gözler süper ligdeki transferlere çevrildi. Taraftarları heyecanlandıran transferler de oldu. Hayal kırıklığı transferlerin olduğunu düşünenler de Beşiktaş'la başlıyoruz

BEŞİKTAŞ

Ricardo Quaresma

Bilenler bilir çok ağır bir yazı yazmıştım bu transferle ilgili. Her geleni pohpohlamak görevimiz oldu. Bunları geçelim artık. Ricardo Beşiktaş'ta neler yapacak ona bakalım.

Porto'dan başka bir takımda iyi oynayamadı demek son derece yanlış. İnter'de Chelsea'de ve de Barcelona'da Porto'daki kadar lider ve Porto'daki kadar havayı bulamamıştı. Quaresma Porto'daki havasını Beşiktaş'ta yakaladı. Gerek taraftar olsun gerek takıma uyum olsun Porto'daki gibi bir Q7 geliyor. Quaresma iş yapacak.

Beşiktaş'ın en iyi kanat oyuncusu transferidir. 7 8 gol atar, attırır.

Roberto Hilbert

Neden transfer edildiğine anlam veremediğim bir oyuncu. Stuttgard'da istikrarlı bir grafik sergileyen Hilbert Beşiktaş'ta sağ bek mi sağ kanat mı oynayacak merak ediyorum. Bu transferi yaparak Holosko'nun önünü kapamışlardır. Yarar sağlayacağını pek sanmıyorum. Devre arasında "Hilbert UEFA'ya gitti" haberleri okursak kimse şaşırmasın.

Diğerleri

Ersan Gülüm, Adanaspor'da iyi işler başarmış. Geleceğin iyi stoperlerinden deniliyor. Benim için yeni bir oyuncu. Hiç izleme fırsatım olmadı. Umarım ilerleyen yıllarda milli takımdaki stoper eksiğimizi kapatacak bir oyuncu olur.

Cenk Gönen ise kendini bitirmiştir. Genç oyuncu olarak 3 büyüklere gelmek başkadır. Genç kaleci olarak gelmek başkadır. Cenk Gönen "tıpkılar" gibi olucaktır. Yazık etti kendine.

Beşiktaş'ta Guti konuşuluyor. Gelirse harika işler başarır. Bana göre Beşiktaş'ın ve bu senenin en büyük transferi olur. Orta sahadaki komikliklere Guti ciddiyet ve disiplin getirir. futboluyla. Dilerim ki gelsin ve kaliteli bir adam izleyelim.


FENERBAHÇE

Miroslav Stoch

Fenerbahçe'de alışık olmadığımız bir transfer politikası başladı. Genç oyuncular geliyor. Yerli hoca geliyor. Eskisi gibi olgun oyuncular değil, aç oyuncular geliyor. Bu genç oyunculardan biri de Miroslav Stoch.

Onu Twente maçlarında izlemesek "Fenerin aldığı adama bak" derdik herhalde ön yargı yapmaktan, ukalalık yapmaktan. Son derece hızlı ve yetenekli bir oyuncu. Fenerbahçe'nin bu sene böyle oyunculara ihtiyacı vardı.

Aykut Kocaman belli ki hızlı bir hücum hattı oluşturacak. Sağdan Dia, solda Stoch. 2 kanatın da hızlı oyunculardan oluşması Fenerbahçe'ye geçen senelerden daha değişik bir oyun anlayışı getirecektir.


İSSİAR DİA

Dia'yı sadece Fransa özetlerinde izledim. Krasic olmayınca, Krasic kadar hızlı bir adam aldılar. Nancy gibi orta sıra takımında çok iyi işler başaran Dia'yı yorum yapmak için ekim ayını beklemek lazım.

Diğerleri

İlhan Eker ligin en iyi savunmacılarından bir tanesi ama Fenerbahçe son derece yanlış tercih onun için. 50 maçlık bir maratonda kendine şans arayacak.

Fenerbahçe'de Gyan harekatı sürüyor. Bir hızlı oyuncu daha. Gana milli takımında hayranlıkla izlediğim bitirici güç. Fenerbahçe'nin golcüsü olur. 30 milyon euro versinler, alsınlar pişman olmazlar. Udinese'den bu yana takip ediyorum. Fenerbahçe bu oyuncuyu almalı.


GALATASARAY

Lorik Cana

Balkan futbolunun getirmiş olduğu sert futbol anlayışının defansıf orta saha temsilcisi, kart adamı Lorik Cana. Marsilya'dan hatırlıyoruz daha çok. Rıdvan Dilmen 45 dakikada iyi oyuncu kötü oyuncu yorumu yapmaz ama yaptı. Son derece yanlış. Lorik Cana, süper ligin sertliğini göz önüne alarak yapılmış bir transfer. En kötü yanı top kullanamaması. Savunma adamı, disiplinli. Zaman zaman stoperde de görebiliriz bu sene.

Juan Pablo Pino

İlk olarak 3 yıl evvel İndepentiente'de ve de daha sonra Kolombiya 21 yaş altı milli takımında izlemiştim. Ve o senelerde demiştim ki işte geleceğin Ronaldinhosu. Onu o kadar çok sevmiştim ki onun adından oluşan msn adresi açmıştım. Bilenler bilir. Hala aynı adres. Pino dünya yıldızı olmadı ama Galatasaray'ın yıldızı olabilir, olsun. Yetenekli bir oyuncu bence bunda şüphe duymuyorum. Sağ açıkta ve de 10 numara mevkisinde görev yapıyor.

Diğerleri

Serdar Özkan, Mehmet Batdal, Ali Turan, Musa Çağıran ve Çağlar Birinci 50 maçlık maratonda yedek kulübesini mesken edecek adamlar.


YARIN DA ANADOLU TAKIMLARININ TRANSFERLERİ HAKKINDA YORUMLAR YAZACAĞIM GÖRÜŞMEK ÜZERE...

0 [ YORUM YAZ ]: